Beste,Op 11/12/2023 bestelde ik via jullie site een kerstcadeau voor mijn zoon.Op 13/12/2023 kreeg ik een mail met een tracknr 1771482182 met de bevestiging dat mijn pakket werd verstuurd en via DHL zou geleverd worden.Op 18/12/2023 had ik nog niets ontvangen en nam ik contact op met de klantendienst om te vragen naar wat meer info ivm mijn pakket.Op 19/12/2023 kreeg ik van jullie klantendienst een mail terug dat ze zouden nagaan bij DHL waar m'n pakket zich bevond en als het was zoekgeraakt, ze de volgende dag een nieuw pakket zouden opsturen waar ik een nieuw tracknr voor zou ontvangen.Op 20/12/2023 terug een mail gestuurd om wat meer info te vragen en duidelijk te maken dat dit een cadeau was om met kerst aan mijn zoon te geven, maar geen antwoord meer... Op 29/12/2023 terug gemaild, maar nog steeds geen respons... Ik heb ook via Facebook een bericht geplaatst op de pagina van Sportz88, en daar werd er een kort bericht gestuurd dat ik in mijn spam box moest kijken. Ik heb niets teruggevonden van deze firma in mijn spam. Om mijn zoon toch een cadeau te kunnen geven met kerst, heb ik snel via bol.com iets besteld, maar dit was toch wel niet de bedoeling! Ik plaats op 11/12/2023 een bestelling, toch wel vroeg genoeg denk ik dan voor levering met kerst? Op jullie site maken jullie trouwens ook reclame voor jullie snelle levering ??????.... Ik ben zeer ontgoocheld in jullie povere service, gewoon niet meer antwoorden op mails, dat is toch geen doen!!! Dan krijg ik voor kerst ook nog een mail om me een prettige kerst te wensen en voor nieuwjaar ook, dan denk ik, hou jullie mails maar en zorg tenminste voor een oplossing!!!