Beste
We zijn ontgoocheld!
Na sedert 17 maart verscheidene e-mails verstuurd te hebben, hebben we nog steeds geen verder nieuws ontvangen over onze cadeaubon.
Op 18 oktober 2024 deden we een aankoop van 227,45 euro in de webshop van The Wolfpack. Zie bijlage CCF 000096.pdf
In deze aankoop zat een cadeaubon ter waarde van 150 euro. Zie bijlage CCF.000095.pdf
Blijkbaar werd de webshop toen beheerd door Sportz88.
Op 28 oktober 2024 kreeg onze zoon de betreffende cadeaubon in zijn mailbox.
Tot dan geen probleem.
Wanneer onze zoon echter deze cadeaubon probeert in te wisselen, krijgt hij steeds een foutmelding. Ook de link naar de webshop werkt niet meer.
Daarop verstuurt hij, op zaterdag 15 maart, via zijn e-mailadres een bericht naar The Wolfpack Shop (info@decolef.com).
En dan begint het!
Hij krijgt de mededeling dat deze cadeaubon niet is uitgeschreven door hun, maar door een derde partij, Sportz88. De betreffende mail zou door The Wolfpack Shop doorgestuurd worden naar Sportz88.
Is dit gebeurd? We hebben alvast via deze weg nooit antwoord ontvangen.
Daarna hebben wij vanaf 27 maart zelf een paar berichten gestuurd naar Sportz88. Zie alle 5 de bijlagen CCO.
En we hebben nog steeds geen antwoord ontvangen!
Ondertussen zijn we 9 mei. Is het volledige koersvoorjaar voorbij en zullen er waarschijnlijk al een paar fanmerchandising producten uitverkocht zijn.
We weten niet hoe jullie overeenkomst was, maar wij hebben het gevoel dat jullie ons aan het lijntje houden!
1 van jullie moet toch zijn verantwoordelijkheid opnemen! Als jullie onderling van koers veranderen, moeten wij daar toch niet de dupe van zijn?
We zijn gewone werkmensen en voor ons is 150 euro heel veel!
Hopelijk zijn jullie nu bereid om het probleem op te lossen.
Een ontgoochelende groet
Familie Strubbe