Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
G. G.
30/06/2024

Geen betaling van winsten.

Dag, ik heb een aantal weken terug een account aangemaakt bij Unibet het storten van geld en spelen en verliezen ging weken heel goed! Het probleem natuurlijk waar we nu op aantreffen is dat ik vaak met een rekening had gestort dat niet op mij naam stond maar wel op die van me broer want ik beheer beide rekeningen. Nu hadden wij voor het eerst in al die tijd wat gewonnen gisteren dus .. was een bedrag van 2000€ en willen ze het natuurlijk nu niet uitbetalen we hebben de account geverifieerd en alles netjes gedaan maar blijkbaar volgens hun algemene voorwaarden en wetten zijn wij dus fout en hebben ze al ons geld in beslag genomen en ook de account geblokkeerd. Heb dit zelf al voorgehad bij andere casino’s zoals Ladbrokers en die lossen het wel netjes op met een waarschuwing en natuurlijk mooi netjes uitbetaald. Dit is heel amateur gedrag van Unibet zogenaamd 1 van de beste te zijn maar zelf hier wel de fout maken om mensen geld te laten storten met een rekening waar ze dan later op moeilijk doen ben zeker niet de enigste via de chat geven ze zelf ook aan dat ze in Nederland mensen waarschuwen of het geld niet laten storten als het een verkeerde rekening is maar in Belgie mogen die maffia praktijken van hun wel gebeuren! Ik wens heel graag al me fondsen terug u had ons moeten waarschuwen in de eerste instantie of het geld niet laten storten om er mee te spelen want dit wijst erop zolang zei er geld op kunnen verdienen maakt het niet uit maar als wij het zijn dan maar zoeken naar een probleem! Denk dat jullie al genoeg verdient hebben op ons en niet spreken van andere wat ze allemaal verliezen. Merk ook al dat hier nog wat andere mensen zijn die het zelfde probleem hebben ik denk dat dit jullie alleen meer en meer in het slechte beeld zal zetten voor een bedrag van 2000€ zou dat heel amateuristisch overkomen denk ik maar goed heb ook nog een print screen van waar er duidelijk gezegd wordt door jullie chat collega dat er niet opgenomen maar ook niet “GESTORT MAG WORDEN MET DERGELIJKE REKENINGEN” Dus in deze woorden zijn wij niet alleen in fout maar jullie ook. Hoop dat jullie toch even een inspanning kunnen doen en ons winsten kunnen terug geven en het dan houden bij de waarschuwing van dat er niet gestort mag worden met een andere rekening meer! Anders gaan we verder actie ondernemen!! Mvg G

Afgesloten
E. G.
13/06/2024

Uitbetaling

Beste Ook ik ben bedrogen door Unibet. Bij het opvragen van onze winst (600€) begonnen de problemen. Nadien hebben ze ons account afgesloten zodat we zelfs geen 'bewijs' meer kunnen leveren van de fraude die zij doen. Volgens hun mogen wij geen 3de partij rekeningnummer opgeven om de uitbetaling te laten doen. Maar zelf na verschillende verificaties waarin we kunnen aantonen dat het geen 3de partij rekening is (rekeningnummer van de zoon werd opgegeven maar deze staat ook op onze naam met onze zoon als begunstigde) is ons account gesloten. Het is zelfs niet meer mogelijk om contact met hen te krijgen. Niet via chat, telefoon of mail. Het enige antwoord dat we krijgen is dat ze niets voor ons kunnen doen op de klantendienst maar ons doorverwijzen naar een andere dienst gaat ook niet ?!? Trouwens ons oorspronkelijk gestort bedrag van 30€ hebben ze ook foutief teruggestuurd op de volgens hen 3de partij rekening ipv de originele rekening?!? Kunnen jullie ons verder helpen?

Afgesloten
R. V.
11/06/2024

Uitbetalingsproblemen

Beste, ik heb vorige week een opname gedaan bij Unibet van €7000, hierop werd onmiddellijk mijn account bevroren en heb ik een week niets van jullie vernomen tot vandaag ik plots een mail krijg dat de terugbetaling is afgekeurd en het geld terug op mijn speelrekening is gezet. Ik heb geen enkel idee wat er mis is want het is mijn rekeningnummer en ook het rekeningnummer waar ik altijd mij stort. Alles is ook geverifieerd dus dat kan het probleem niet zijn. Nu zit ik met een totaal van €17 000 op Unibet waar ik dus niet aan geraak en niemand die mij verder helpt of vertelt wat het probleem is. Bedrog van de bovenste plank bij een trouwe klant. Ik vraag dan ook dat al het resterende speelgeld op mijn bankrekening wordt gestort of ik ben genoodzaakt nog verdere stappen te ondernemen. Bedankt voor de hopelijk nu wel snelle opvolging. Storten en verliezen gaat allemaal heel vlot maar vanaf dat er geld moet worden betaald wordt er plots moeilijk gedaan.

Afgesloten
E. V.
19/05/2024

Problemen met uitbetaling Unibet

Beste,Unibet wil mijn winst niet volledig uitbetalen door schending van de regels..Ongeveer een jaar geleden ben ik lid geworden van Unibet, omdat ik geen smartphone heb, heeft mijn kleinzoon met zijn bankrekening gestort.Ik speel geregeld en elke storting werd elke keer gewoon aanvaard, er werd nooit iets gezegd dat de naam van de rekeninghouder niet overeen kwam met de naam van de accounthouder bij Unibet.Gisteren heb ik 2002 euro gewonnen maar toen ik de bankrekening moest valideren werd mijn account opgeschort. Na enkele emails werd mijn storting toch doorgevoerd maar ik kreeg maar 1300 euro. 700 euro kort. Na contact met de helpdesk zeggen ze dat de rest administratieve kosten zijn omdat ik de voorwaarden had geschonden en mijn account blijft definitief geblokkeerd.Ik zou graag de rest van mijn geld willen. Dat de account opgeschort blijft kan ik inkomen maar ik vind het niet aanvaardbaar dat ze mijn eerlijk verdiende winst niet uitbetalen.Wat kan ik doen om toch de rest te krijgen?Zou het misschien helpen als ik volmacht zou hebben op die rekening?

Opgelost
S. B.
28/02/2024

geld gestolen door unibet

GeachteIk heb een acound bij unibet. Via home banking heb ik 120 euro willen opzetten om te spelen. Ik krijg een een fout melding dat tranactie niet gelukt is. En dat ik binnen aantal min nog eens moet proberen. Dus ik denk ok er is een storing. Dus ik probeer het opnieuw. Weer de zefde melding. Ik log in bij mijn home banking en ik zie dat er wel 2x 120 euro er af is gegaan.Ik ga naar mijn acound van unibet en inderdaat geen geld op mijn acound. Ik kom in contact met de helpdesc van unibet en 2x toe contact mee gehad. En ze beweren dat het geld niet aangekomen is en dat ik contact moest nemen met de bank.Vandaag geweest en die zeiden dat ze niets kon doen en dat ik een klacht moest neerleggen. Maar ik snap niet van het begin van het verhaal. De trancactie is mislukt door een fout in het sisteem maar is wel van mijn bank gegaan? Wat kan ik doen of waar kan het geld vast zitten.Ik zeg wel van alles heb ik een screen schot genomen want ik begon het raar te vindenMvg

Afgesloten
C. S.
6/06/2023

Problemen uitbetaling account Unibet

Beste, ik won een jackpot van 2000 euro op de site van Unibet. Bij de uitbetaling ervan, vroeg Unibet om de bankgegevens, die ik doorgaf. Nu had ik de stortingen gedaan met de kaart van mijn partner, die ik ook voor andere zaken gebruik. Dit werd toegelaten door Unibet en spelen was mogelijk. Nu maakt Unibet moeilijkheden bij het uitbetalen en bevroor het mijn account.Moet Unibet dit van het begin al niet mogelijk maken, niet kunt storten, buiten met je eigen bankkaart ? Wanneer ik in de winkel betaal met mijn partner zijn kaart, zijn er geen problemen.Unibet zegt dat ze de 2000 euro niet kan uitbetalen. Wat gebeurt er met dat geld dan? Unibet kan dit zelf niet opeisen ?

Afgesloten
R. D.
12/05/2023

UNIBET weigert uitbetaling van winsten

Hallo, Ik heb een aantal maanden geleden een account aangemaakt op Unibet en casino77. Het registeren ging heel vlot en het geld storten natuurlijk ook. Het enige probleem is dat mijn zoon heeft geholpen met het aanmaken van mijn account en met payconic gestort heeft omdat ik geen payconic heb en het vlotter is dan de kaartlezer. Nu heb ik met goed geluk €4.000 gewonnen en na het bezorgen van alle nodige documenten blokkeren ze mijn account en weigeren ze de uitbetaling. Echter krijg ik wel het gestorte geld terug (maar goed..) maar de winst van bijna €4.000 houden ze achter. Het achterhouden van het geld wijten ze aan de algemene voorwaarden die we bijna allemaal blindelings aanvinken om verder te kunnen gaan. Ze betalen niet omdat de rekening waar het geld van kwam niet op mijn stond. Ze zeggen als het geld van een derde partij komt zijn ze door de wet gebonden en kunnen ze niet uitbetalen. Zelfs als het een gezinslid is.. Dit is een absolute schande en ik raad niemand aan UNIBET te gebruiken. Als de algemene voorwaarden zo correct moeten worden nageleefd zou het om te beginnen al NIET MOGELIJK MOGEN ZIJN OM MET EEN REKENING VAN DERDE TE STORTEN! Ze laten je simpelweg geld storten en verliezen terwijl ze weten dat als je wint de winst bevroren wordt. DIT NOEM IK MAFFIAPRAKTIJKEN. Ik heb sinds dit voorval wat opzoekwerk gedaan en ik zie dat dit al enorm veel mensen is overkomen. Geld storten zou niet mogelijk mogen zijn als de winst niet kan worden uitbetaald maar het geld wel kan worden verloren. Om terug te komen naar het begin van mijn klacht schreef ik dat ik ook een account heb bij casino77. Daar is exact hetzelfde gebeurt en heb ik ook €1.100 gewonnen. Bij casino77 moest ik ook al de verificatie stappen doen maar ze hebben uiteindelijk zonder enige probleem de dag erna alles 100% uitbetaald. Een kennis had dit ook aan de hand bij napoleongames en ook zij betaalde netjes alles uit. Dus voor de UNIBET medewerker die hierop gaat reageren met hetzelfde antwoord als op de rest, jullie gebruiken het als een makkelijk excuus om geen winst uit te betalen door zogezegd gebonden te zijn aan de algemene voorwaarden. Gemakkelijk om zo winstgevend te zijn. Ik denk dat jullie zonder deze praktijken al winstgevend genoeg zijn.Conclusie voor iedereen die in België of Nederland woont, als je wilt gokken doe het niet op Unibet. Casino77 en Napoleongames hebben ook in de algemene voorwaarden staan dat storten via een derde partij niet mag maar ze betalen uiteindelijk alsnog uit. Zelf ga ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn winsten te krijgen en ik hoop dat jullie stoppen met het oplichten van jullie klanten op deze schandalige manier. Op gokken is al genoeg winst zonder zo schandalig te handelen.

Afgesloten
Z. A.
3/05/2023

Inbeslag nemen van geld op mijn account

Beste, ik heb 2weken lang met een weeklimiet van 200€ een online casino account geopend bij Unibet.be. Zonder er bij stil te staan accepteer ik de algemene voorwaarden.1ste week was ik 200€ verloren (4x 50€ gestort op verschillende dagen)2de week zet ik 60€ op mijn account en win 3000€. Nadat ik dat geld wilde ophalen zijn de problemen begonnen. Eerst moest ik mij inloggen via itsme dat was niet genoeg, dan mijn bank afschriften doorgestuurd. dat was nog eens niet voldoende moest mijn bankkaarten doorsturen op website stond erop dat is om wanpraktijken te bestrijden, ik dacht in mijn eigen wat voor wanpraktijk doen de mensen met 200€/week later bleek natuurlijk dat anders was. nadat ik dat allemaal heb gedaan hebben ze mijn inzet teruggestort en mijn account geblokkeerd. na live chat en paar mails zeggen ze nu dat het is omdat ik van andere rekeningen heb gestort, maar dat klopt niet ik heb 2x gestort via rekening van mijn dochter waar ik ook medehouder ben en 1x van gemeenschappelijke rekening samen met mijn partner, waarom ik via deze rekeningen de betaling heb uitgevoerd? weet ik niet omdat .omdat op dat moment de mobile app van bank mij doorverwees naar die rekening nummer opende Voor mij blijft het zelfde, maar voor unibet.be niet zo schijnt. ik heb ze ook documenten doorgestuurd van beide rekeningen dat bewijs moet zijn dat ik medehouder ben van beide rekeningen helaas was dat zinloos. de persoon achter live chat stuurde dat wettelijk niet toegestaan is om met andere rekeningen geld te storten. dat blijkt uit Kansspelcommissie KSC van België niet waar te zijn. er zijn andere online casino platformen die dat wel toestaan. nu wil ik weten of unibet.be hoger staat dan Belgische wetgeving en of die hun eigen wetten mogen maken. die vraag en klacht zal ik ook stellen aan kansspelcommissie KSC. ze betalen mijn inzet terug omdat mijn account maar 2weken oud was en dat ze lang over gingen doen om die 3000€ terug te recupereren is met 200€ inzet per week. maar ben vooral schokkeert omdat zulke Maffia praktijken nu nog zo gemakkelijk kunnen gebeuren en dat het nog steeds kan in België anno 2023. vraag mij af wat ze zouden doen mocht mijn inzet of verlies groter zijn dat 3000€? waarschijnlijk hebben ze daar ook een truc voor. Ik vind niet dat dit kan en hoop nog steeds op rechtvaardigheid (als het niet komt van Unibet.be dan verwacht ik die van kansspelcommissie van België omdat zij hen erkenning en vergunning aan hun geven). ik wilde mij keer een gokje wagen en nu voel ik mij echt bedrogen en machteloos tegen over zo'n multinational bedrijf. ik dacht dat kansspelcommissie België er was om de spelers te beschermen tegen fraude maar blijkbaar trekken ze daar niet veel van aan aangezien de top 10 online casino's in België allemaal andere algemeen voorwaarden hebben. Nog een punt is dat unibet.be het wel toelaat om het te storten met andere rekeningen. hadden ze het van in begin niet mogelijk gemaakt door via een gemeenschappelijk rekening geld over te zetten naar de account, dan had ik het geld genomen van rekening die enkel op mijn naam was. zijn de automaten ingesteld op rekening nr. of zo ik begrijp het niet waarom het zo belangrijk is op standaard account waar je max 200/week kan storten. maar ja waarom dan ook niet als het zo gemakkelijk is om het dan toch niet te betalen. hier bij wil ik zeggen naar iedereen die dat leest om er 2x te denken als ze willen gokken op unibet.be. Ik wil natuurlijk wel dat 3000€ terug maar aangezien ze zo groot zijn en dit kansspelcommissie KSChet allemaal toelaat. heb ik er nog weinig geloof in. Na dit mail dien ik ook klacht bij kansspelcommissie België KSC en hoop dat 1van 100 advocaten mij verder zullen helpen voor mijn geld.bedankt om het te lezen,Asenova Zoya,gebruiker ID: 122383207

Opgelost
N. G.
8/04/2023

Uitbetaling in beslag

Unibet heeft mijn gewonnen geld in beslag genomen ik vind dat dit niet kan , omdat er 3 de partij was met stortingen hebben ze mijn gewonnen geld in beslag genomen ze komen nu met niet naleven van de algemene voorwaarden ik kan begrijpen dat ze mijn account sluiten maar bedrag die in mijn account zit in beslag nemen is oneerlijk , ze moeten nu niet afkomen dat er met andere rekeningen werd gestort dit is mijn 1 ste graad familie van mijn eigen bloed mijn zoon en dochter rekening waar mee ik heb gewonnen . Moesten ze in het begin een alarm laten afgaan en account laten sluiten om reden van andere rekeningnummer en niet wanneer ik een grote som heb gewonnen ! Ik wil mijn geld die ik gewonnen !!!

Afgesloten
A. M.
23/09/2022

Betaling Unibet

Beste, na enkele winsten geboekt te hebben op unibet had ik graag een uitbetaling gehad . Unibet vraagt voor verificatie met een bankbewijs van 2014!!! na lang zoeken het exacte bedrag gevonden naar de exacte begunstig, uiteraard wanneer ik een overschrijving doe krijg jij dit pas twee dagen later dus de datum klopt niet, gevolg mijn account werd opgeschort en ik kan mijn winsten niet laten uitbetalen voordat de verificatie voltooid is.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform