Meest recente klachten

G. G.
30/06/2024

Geen betaling van winsten.

Dag, ik heb een aantal weken terug een account aangemaakt bij Unibet het storten van geld en spelen en verliezen ging weken heel goed! Het probleem natuurlijk waar we nu op aantreffen is dat ik vaak met een rekening had gestort dat niet op mij naam stond maar wel op die van me broer want ik beheer beide rekeningen. Nu hadden wij voor het eerst in al die tijd wat gewonnen gisteren dus .. was een bedrag van 2000€ en willen ze het natuurlijk nu niet uitbetalen we hebben de account geverifieerd en alles netjes gedaan maar blijkbaar volgens hun algemene voorwaarden en wetten zijn wij dus fout en hebben ze al ons geld in beslag genomen en ook de account geblokkeerd. Heb dit zelf al voorgehad bij andere casino’s zoals Ladbrokers en die lossen het wel netjes op met een waarschuwing en natuurlijk mooi netjes uitbetaald. Dit is heel amateur gedrag van Unibet zogenaamd 1 van de beste te zijn maar zelf hier wel de fout maken om mensen geld te laten storten met een rekening waar ze dan later op moeilijk doen ben zeker niet de enigste via de chat geven ze zelf ook aan dat ze in Nederland mensen waarschuwen of het geld niet laten storten als het een verkeerde rekening is maar in Belgie mogen die maffia praktijken van hun wel gebeuren! Ik wens heel graag al me fondsen terug u had ons moeten waarschuwen in de eerste instantie of het geld niet laten storten om er mee te spelen want dit wijst erop zolang zei er geld op kunnen verdienen maakt het niet uit maar als wij het zijn dan maar zoeken naar een probleem! Denk dat jullie al genoeg verdient hebben op ons en niet spreken van andere wat ze allemaal verliezen. Merk ook al dat hier nog wat andere mensen zijn die het zelfde probleem hebben ik denk dat dit jullie alleen meer en meer in het slechte beeld zal zetten voor een bedrag van 2000€ zou dat heel amateuristisch overkomen denk ik maar goed heb ook nog een print screen van waar er duidelijk gezegd wordt door jullie chat collega dat er niet opgenomen maar ook niet “GESTORT MAG WORDEN MET DERGELIJKE REKENINGEN” Dus in deze woorden zijn wij niet alleen in fout maar jullie ook. Hoop dat jullie toch even een inspanning kunnen doen en ons winsten kunnen terug geven en het dan houden bij de waarschuwing van dat er niet gestort mag worden met een andere rekening meer! Anders gaan we verder actie ondernemen!! Mvg G

Afgesloten
E. G.
13/06/2024

Uitbetaling

Beste Ook ik ben bedrogen door Unibet. Bij het opvragen van onze winst (600€) begonnen de problemen. Nadien hebben ze ons account afgesloten zodat we zelfs geen 'bewijs' meer kunnen leveren van de fraude die zij doen. Volgens hun mogen wij geen 3de partij rekeningnummer opgeven om de uitbetaling te laten doen. Maar zelf na verschillende verificaties waarin we kunnen aantonen dat het geen 3de partij rekening is (rekeningnummer van de zoon werd opgegeven maar deze staat ook op onze naam met onze zoon als begunstigde) is ons account gesloten. Het is zelfs niet meer mogelijk om contact met hen te krijgen. Niet via chat, telefoon of mail. Het enige antwoord dat we krijgen is dat ze niets voor ons kunnen doen op de klantendienst maar ons doorverwijzen naar een andere dienst gaat ook niet ?!? Trouwens ons oorspronkelijk gestort bedrag van 30€ hebben ze ook foutief teruggestuurd op de volgens hen 3de partij rekening ipv de originele rekening?!? Kunnen jullie ons verder helpen?

Afgesloten
R. V.
11/06/2024

Uitbetalingsproblemen

Beste, ik heb vorige week een opname gedaan bij Unibet van €7000, hierop werd onmiddellijk mijn account bevroren en heb ik een week niets van jullie vernomen tot vandaag ik plots een mail krijg dat de terugbetaling is afgekeurd en het geld terug op mijn speelrekening is gezet. Ik heb geen enkel idee wat er mis is want het is mijn rekeningnummer en ook het rekeningnummer waar ik altijd mij stort. Alles is ook geverifieerd dus dat kan het probleem niet zijn. Nu zit ik met een totaal van €17 000 op Unibet waar ik dus niet aan geraak en niemand die mij verder helpt of vertelt wat het probleem is. Bedrog van de bovenste plank bij een trouwe klant. Ik vraag dan ook dat al het resterende speelgeld op mijn bankrekening wordt gestort of ik ben genoodzaakt nog verdere stappen te ondernemen. Bedankt voor de hopelijk nu wel snelle opvolging. Storten en verliezen gaat allemaal heel vlot maar vanaf dat er geld moet worden betaald wordt er plots moeilijk gedaan.

Afgesloten
E. V.
19/05/2024

Problemen met uitbetaling Unibet

Beste,Unibet wil mijn winst niet volledig uitbetalen door schending van de regels..Ongeveer een jaar geleden ben ik lid geworden van Unibet, omdat ik geen smartphone heb, heeft mijn kleinzoon met zijn bankrekening gestort.Ik speel geregeld en elke storting werd elke keer gewoon aanvaard, er werd nooit iets gezegd dat de naam van de rekeninghouder niet overeen kwam met de naam van de accounthouder bij Unibet.Gisteren heb ik 2002 euro gewonnen maar toen ik de bankrekening moest valideren werd mijn account opgeschort. Na enkele emails werd mijn storting toch doorgevoerd maar ik kreeg maar 1300 euro. 700 euro kort. Na contact met de helpdesk zeggen ze dat de rest administratieve kosten zijn omdat ik de voorwaarden had geschonden en mijn account blijft definitief geblokkeerd.Ik zou graag de rest van mijn geld willen. Dat de account opgeschort blijft kan ik inkomen maar ik vind het niet aanvaardbaar dat ze mijn eerlijk verdiende winst niet uitbetalen.Wat kan ik doen om toch de rest te krijgen?Zou het misschien helpen als ik volmacht zou hebben op die rekening?

Opgelost
S. B.
28/02/2024

geld gestolen door unibet

GeachteIk heb een acound bij unibet. Via home banking heb ik 120 euro willen opzetten om te spelen. Ik krijg een een fout melding dat tranactie niet gelukt is. En dat ik binnen aantal min nog eens moet proberen. Dus ik denk ok er is een storing. Dus ik probeer het opnieuw. Weer de zefde melding. Ik log in bij mijn home banking en ik zie dat er wel 2x 120 euro er af is gegaan.Ik ga naar mijn acound van unibet en inderdaat geen geld op mijn acound. Ik kom in contact met de helpdesc van unibet en 2x toe contact mee gehad. En ze beweren dat het geld niet aangekomen is en dat ik contact moest nemen met de bank.Vandaag geweest en die zeiden dat ze niets kon doen en dat ik een klacht moest neerleggen. Maar ik snap niet van het begin van het verhaal. De trancactie is mislukt door een fout in het sisteem maar is wel van mijn bank gegaan? Wat kan ik doen of waar kan het geld vast zitten.Ik zeg wel van alles heb ik een screen schot genomen want ik begon het raar te vindenMvg

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform