Geachte mevrouw,We hebben uw verzoek via het consumentenplatform van Test-Aankoop goed ontvangen.We willen graag de redenen herhalen waarom onze diensten de genoemde spelersaccount hebben geblokkeerd en uw verzoeken tot uitbetaling van fondsen hebben geweigerd die zijn gegenereerd in strijd met onze algemene gebruiksvoorwaarden en de regelgeving die van toepassing is op onze activiteit.Ter herinnering, we hebben vastgesteld dat de volgende algemene gebruiksvoorwaarden zijn geschonden:3.7.1 Een Rekeninghouder mag uitsluitend:*met zijn persoonlijke debetkaart of via zijn persoonlijke rekening die hij bij een van de Financiële instellingen heeft aangemaakt geld storten op zijn spelersrekening;via een rekening aangehouden in eigen naam bij een Aanbieder van betalingsoplossingen geld storten op zijn spelersrekening;verzoeken om geld van zijn spelersrekening over te zetten naar een een rekening die hij bij een van de Financiële instellingen heeft aangemaakt in eigen naam, en die bij dergelijke Financiële instellingen worden aangehouden in eigen naam.3.7.3 Een Rekeninghouder mag geen derden toestaan om gebruik te maken van zijn spelersrekening om geld te storten op of op te nemen van zijn spelersrekening.Het doel van de bovenstaande bepalingen is in het bijzonder ervoor te zorgen dat de herkomst van de gebruikte fondsen in overeenstemming is met de regels, dat de spelersrekening strikt persoonlijk is en dat buitensporig of verslavend gokken wordt voorkomen.Onze diensten stelden vast dat het beheer van de spelersrekening in strijd was met de bovenstaande bepalingen en Unibet blootstelt aan een reglementair risico dat onze teams moesten verhelpen door snelle en gepaste maatregelen te nemen op basis van de onderstaande bepalingen:2.3 Met betrekking tot de online kansspelen aangeboden op de Website, behouden de Vergunninghouders zich het recht voor om, naar eigen goeddunken, te allen tijde:*Fondsen op een spelersrekening in beslag te nemen en/of verbeurd te verklaren en/of te weigeren om een verzoek tot terugstorting uit te voeren in het geval de reglementen, direct of indirect, geschonden werden, criminele en/of andere illegale activiteiten hebben plaatsgevonden met betrekking tot een online kansspel en/of het beheer van een spelersrekening, voor zover één van deze gedragingen betrekking heeft op de betrokken spelersrekening of het betrokken verzoek.De stortingen op uw spelersaccount gebeurden immers vanuit een bankrekening die niet aan u maar aan een derde toebehoort. Ook het verzoek tot storting van de gewonnen fondsen werd vanuit dezelfde derde gericht. Bovendien is deze derde opgenomen op de EPIS-lijst, een elektronische databank van de Federale Overheidsdienst Justitie die uitgesloten spelers bundelt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat deze persoon nog onrechtsreeks via een andere spelersrekening (vb. uw spelersrekening) toegang krijgt tot kansspelen.Uw spelersaccount werd bijgevolg terecht geblokkeerd en de vrijgave van het spelerstegoed geweigerd, op basis van artikel 2.3 van de algemene voorwaarden.Zonder enige nadelige erkenning, werd evenwel besloten om de inzet die werd gestort vanaf de bankrekening van deze uitgesloten derde (nl. 1.309,25 EUR) terug te storten. Dit bedrag werd afzonderlijk teruggestort aan deze derde persoon.Gezien de vertrouwensbreuk werd vervolgens besloten om de spelersrekening definitief geblokkeerd te houden.Gezien het voorgaande, beschouwen wij dit dossier dan ook als afgehandeld.Met vriendelijke groeten,Team Unibetnl.unibet.be hulp verantwoord wedden Unibet is one of the fastest growing online gaming operators in Europe with industry leading Sportsbook, Casino Games, Poker and Bingo products via desktop, tablet and mobile. Our brand promise is built on the motto By Players, For Players putting customers at the centre of our business! More information about Kindred Group plc can be found on www.kindredgroup.com [---002:003363:25308---]