Beste, ik heb 2weken lang met een weeklimiet van 200€ een online casino account geopend bij Unibet.be. Zonder er bij stil te staan accepteer ik de algemene voorwaarden.1ste week was ik 200€ verloren (4x 50€ gestort op verschillende dagen)2de week zet ik 60€ op mijn account en win 3000€. Nadat ik dat geld wilde ophalen zijn de problemen begonnen. Eerst moest ik mij inloggen via itsme dat was niet genoeg, dan mijn bank afschriften doorgestuurd. dat was nog eens niet voldoende moest mijn bankkaarten doorsturen op website stond erop dat is om wanpraktijken te bestrijden, ik dacht in mijn eigen wat voor wanpraktijk doen de mensen met 200€/week later bleek natuurlijk dat anders was. nadat ik dat allemaal heb gedaan hebben ze mijn inzet teruggestort en mijn account geblokkeerd. na live chat en paar mails zeggen ze nu dat het is omdat ik van andere rekeningen heb gestort, maar dat klopt niet ik heb 2x gestort via rekening van mijn dochter waar ik ook medehouder ben en 1x van gemeenschappelijke rekening samen met mijn partner, waarom ik via deze rekeningen de betaling heb uitgevoerd? weet ik niet omdat .omdat op dat moment de mobile app van bank mij doorverwees naar die rekening nummer opende Voor mij blijft het zelfde, maar voor unibet.be niet zo schijnt. ik heb ze ook documenten doorgestuurd van beide rekeningen dat bewijs moet zijn dat ik medehouder ben van beide rekeningen helaas was dat zinloos. de persoon achter live chat stuurde dat wettelijk niet toegestaan is om met andere rekeningen geld te storten. dat blijkt uit Kansspelcommissie KSC van België niet waar te zijn. er zijn andere online casino platformen die dat wel toestaan. nu wil ik weten of unibet.be hoger staat dan Belgische wetgeving en of die hun eigen wetten mogen maken. die vraag en klacht zal ik ook stellen aan kansspelcommissie KSC. ze betalen mijn inzet terug omdat mijn account maar 2weken oud was en dat ze lang over gingen doen om die 3000€ terug te recupereren is met 200€ inzet per week. maar ben vooral schokkeert omdat zulke Maffia praktijken nu nog zo gemakkelijk kunnen gebeuren en dat het nog steeds kan in België anno 2023. vraag mij af wat ze zouden doen mocht mijn inzet of verlies groter zijn dat 3000€? waarschijnlijk hebben ze daar ook een truc voor. Ik vind niet dat dit kan en hoop nog steeds op rechtvaardigheid (als het niet komt van Unibet.be dan verwacht ik die van kansspelcommissie van België omdat zij hen erkenning en vergunning aan hun geven). ik wilde mij keer een gokje wagen en nu voel ik mij echt bedrogen en machteloos tegen over zo'n multinational bedrijf. ik dacht dat kansspelcommissie België er was om de spelers te beschermen tegen fraude maar blijkbaar trekken ze daar niet veel van aan aangezien de top 10 online casino's in België allemaal andere algemeen voorwaarden hebben. Nog een punt is dat unibet.be het wel toelaat om het te storten met andere rekeningen. hadden ze het van in begin niet mogelijk gemaakt door via een gemeenschappelijk rekening geld over te zetten naar de account, dan had ik het geld genomen van rekening die enkel op mijn naam was. zijn de automaten ingesteld op rekening nr. of zo ik begrijp het niet waarom het zo belangrijk is op standaard account waar je max 200/week kan storten. maar ja waarom dan ook niet als het zo gemakkelijk is om het dan toch niet te betalen. hier bij wil ik zeggen naar iedereen die dat leest om er 2x te denken als ze willen gokken op unibet.be. Ik wil natuurlijk wel dat 3000€ terug maar aangezien ze zo groot zijn en dit kansspelcommissie KSChet allemaal toelaat. heb ik er nog weinig geloof in. Na dit mail dien ik ook klacht bij kansspelcommissie België KSC en hoop dat 1van 100 advocaten mij verder zullen helpen voor mijn geld.bedankt om het te lezen,Asenova Zoya,gebruiker ID: 122383207