Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Bestelling niet ontvangen
Bestelling 2201625168 geplaatst om 06/07 nog steeds niks ontvangen. Ik heb 1 keer reactie gekregen dat ze de bestelling niet konden annuleren omdat dezz al verwerkt was. Sindsdien geen enkel antwoird of reacties meer op mijn mails. Ik wil gewoon dat de bestelling grannuleerd wordt en mijn geld terugkrijg. Nooit bestel ik daar nog en raad iedereen af daar te bestellen!!!
BESTELLING NIET ONTVANGEN
Bestelling 2199178781 niet ontvangen. Verschillende mails verstuurd naar de Customer Service van Paris Xl. Zie antwoord: Beste Valerie, Dankjewel voor jouw reactie. Ik begrijp dat je nog wat vragen hebt. Om te achterhalen hoe het kan dat jouw bestelling niet in goede orde werd ontvangen hebben wij dit uitvoerig laten onderzoeken. Vanuit de bezorgdienst is voor ICI PARIS XL voldoende aangetoond dat de levering in goede orde werd voldaan. Indien je de bestelling dan alsnog niet hebt mogen ontvangen wil ik je graag adviseren om intern navraag te doen. Wij vinden het jammer dat je al meerdere keren hebt aangegeven de bestelling niet te hebben ontvangen op het opgegeven adres. Daarom wil ik je toch adviseren om voortaan jouw producten in onze shop aan te kopen of ervoor te kiezen om de levering op een ander adres te laten plaats vinden. Zo weet je zeker dat je direct kunt genieten van jouw beautyproducten. Ik kan dan ook niets anders doen dan jouw melding sluiten. Mocht je ervoor kiezen om toch een nieuwe bestelling te doen en te laten leveren op het opgegeven adres dan zal dit voor eigen risico zijn en kunnen wij hierin ook niet meer tegemoet komen. Ik wens je een heel mooi weekend toe en graag tot ziens in de shops van ICI PARIS XL! 🎀🌹
Problemen bij levering
Beste, ik bestelde 17/12 bij ici paris. Toen ik op hun site keek en je kocht geurstokken van rituals+ navulling kreeg je hierbij een gratis kaars. 2 dagen na bestelling kreeg ik een mail met daarop dat er een product niet leverbaar is (de navulling). Ik dacht oke het is misschien druk met de feestdagen. Toen ik contact opnam met rituals ging ze dit navragen, ondertussen 2 weken later heb ik nog steeds niets gehoord ervan. Ze vertelde me alsook op de mail ‘het product is niet na leverbaar’. Heb toen vermeld dat op hun site de product die ‘niet in voorraad was’ het product alsnog in voorraad stond. Heb dit elke dag gecontroleerd en dit staat nog altijd op leverbaar! Dus van mijn bestelling heb ik wel mijn geld terug ontvangen (navulling, hetgene dat ik niet ontvangen heb) maar dit was met een cadeaubon van 50€ dat ik geurstokken+ navulling kocht, dus vind dit natuurlijk heel jammer want ik ging de bon voor andere dingen gebruiken anders… en ik vermelde als de navulling niet beschikbaar was dan toch de kaars wou ontvangen maar heb nog steeds niets gehoord.
levering betaalde goederen
ik heb een bestelling geplaatst op 26/11/2023 voor producten en reeds betaald , verwachte leveringsdatum via Bpost is 05/12/2023 , tot op heden 12/12/2023 heb ik nog steeds niets ontvangen ! . het is te gemakkelijk om online zaken te verkopen en koper te laten op voorhand betalen maar nadien is er geen opvolging meer op goederen zijn aangekomen!, het gaat hier toch over een bedrag van 127,51 Eur.
slechte service van ICI Paris XL
Beste, ik bestelde parfum bij ici paris xl, op 11 nov, de bestelling ging geleverd worden door B post, maar is nu op 23 nov nog steeds niet in mijn bezit .de klantendienst heeft daarover een onderzoek opgestart op 16/11 .Nu moet ik wachten tot B post iets laat weten , we zijn ondertussen een week verder zonder reactie,Ik wil graag onmiddellijk mijn geld terug zodat ik terug een nieuwe bestelling kan doen.de bestelling heb ik gedaan via het account van mijn man Ludwig Van colen
flacon bodylotion kapot
Ik kocht in ici paris XlBodylotion van Paco rabanne Fame,Deze heb ik nog niet kunnen gebruiken omdat de flacon direct stuk ging ( deze flacon is er niet voor gemaakt ) dit is natuurlijk niet Ici paris hun fout!Nu geraak ik niet meer in de winkel, aangezien wij geen vervoer hebben,Volgens ici paris is dit de enige mogelijke oplossing...Dus komt het erop neer dat ik mijn geld kwijt ben en mijn product niet kan gebruiken...
Bpost Pakket parfum van ICI Paris niet geleverd door
Beste, ik bestelde 2 parfums bij ICI Paris om cadeau te geven.Bij levering door Bpost was het pakket stuk ( parfum liep er uit) en werd dus geretourneerd. Pakje: 323299766800003609387030 van ICI PARIS XLDe zending geweigerd door de bestemmeling omwille van beschadigingvrijdag 02-12-2022 | 11:52Vervolgens werd een nieuw pakket opgestuurd. Dit hebben we nooit ontvangen maar volgens de tracker is het wel afgeleverd Op dit uur was er iemand thuis. Zending geleverddinsdag 06-12-2022 | 14:55Wat moet er gebeuren om dit pakket kunnen ontvangen of terugbetaling te verkrijgen?Graag uw medewerking voor verdere afhandeling van mijn klacht en om mij op de hoogte te houden.
Probleem met factuur krijgen
Beste, ik heb gekocht 2 relatiegeschenken in ICI Paris XL in Wetteren op 30/05. Op voorhand heb ik verkopster verwittigd zoals doe ik altijd dat ik moet factuur hebben voor deze aankoop voor mijn bedrijf. Na de transactie de verkoopster heeft gezegd dat nu is niet meer mogelijk factuur afprinten in de winkel en ik moet deze opvragen online met mijn klantennummer. Dat was niet mogelijk op website en ik heb contact genomen met klantendienst. Ze Ik mij laten weten dat de factuuraanvraag succesvol is ingediend. Binnen een dag ontvang ik de factuur per mail. Spijtig genoeg tot heden niks gebeurd.
Bestelling niet geleverd - Paris XL volgt niet klantvriendeijk op
Op 1 augustus bestelde ik een parfum ter waarde van 87,29 euro. Op 3 augustus stuurt Paris XL een mail met boodschap dat mijn pakje langer onderweg is dan verwacht. Op 4 augustus stuurt Bpost een mail met de boodschap dat niet kan voldaan worden aan mijn leveringsvoorkeur (=rechtstreeks leveren in een afhaalpunt) maar dat het pakje op mijn adres zal geleverd worden. Waarom dat zo is wordt niet gezegd. Later krijg ik nog een mail dat mijn pakje om 12:04 geleverd werd op 4 augustus. Ik heb het echter nooit gezien. Ik lichtte Paris XL hierover in op 5 augustus via de chat. Zij startten een onderzoek bij Bpost. Op 13 augustus (ja, geduld is een mooie deugd) krijg ik reactie: Bpost heeft laten weten dat volgens het GPS-systeem de rit van de bezorger nauwkeurig is geregistreerd. Hierop is te zien dat de bezorger op het juiste adres is geweest en het pakket heeft afgeleverd. Daarnaast is er ook navraag gedaan bij de bezorger.Heb je de bestelling nog niet ontvangen dan vragen we je om navraag te doen bij je buren en/of huisgenoten of zij mogelijk de bestelling hebben aangenomen.Is jouw bestelling dan nog niet terecht dan horen wij graag opnieuw van jou.Ik heb geen huisgenoten maar woon wel in een gebouw van 25 verdiepen met zo'n 600 buren. Dat de GPS van de chauffeur aantoont dat hij op mijn adres gestopt is, wil niets zeggen. Het is namelijk ook het adres van 600 andere mensen die ook online bestellingen doen. Doordat ik zo veel buren heb en doordat koeriers zich de moeite niet getroosten om aan te bellen, geef ik er de voorkeur aan mijn pakketten rechtstreeks te laten leveren in een afhaalpunt. Dat dat die dag om onbekende reden niet kon kan ik niet helpen. De chauffeur dient trouwens een bericht in mijn bus te steken als hij het pakje niet persoonlijk kan afleveren. Dat heeft hij ook niet gedaan. Dat liet ik allemaal per mail weten aan Paris XL, een week geleden op 13 augustus. Geen reactie meer ontvangen. Mijn geduld is nu op.De mails waarover ik hier spreek kan ik allemaal voorleggen.
geen bevestigingsmail, geen levering ontvangen
Beste, ik bestelde 2 parfums op 29/11/2020, ordernr. 1073853495. Geen bevestigingsmail bij bestelling en tot nu toe geen levering ontvangen, bestelstatus staat in de historiek op afgerond. Alles is wel betaald. Tweemaal contact genomen via chat, mailadres + vraag doorgegeven, telefonisch contact genomen, geen antwoord. Alles is tevergeefs.Kunnen jullie mij helpen a.u.b.?Met vriendelijke groetenMartine De Nys
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten