Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Extra facturen
Wij bestelden kiezel en hebben de afgesproken prijs betaald. Nadien kwam men af met een nieuwe factuur. De verkeerde eenheidsprijs was aangerekend en dit bedrijf denk dat wij voor hun fouten moeten opdraaien. Hadden wij geweten dat de kiezel toch duurder zou zijn dan men eerst voorstelde, dan hadden wij deze nooit besteld. Wij zijn bij het bedrijf geweest in de hoop tot een oplossing te komen en hebben ook al vaker via mail de situatie uitgelegd. Toch willen zij hun fout niet inzien.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten