Terug

Extra facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: YOUBUILD

18/10/2019

Wij bestelden kiezel en hebben de afgesproken prijs betaald. Nadien kwam men af met een nieuwe factuur. De verkeerde eenheidsprijs was aangerekend en dit bedrijf denk dat wij voor hun fouten moeten opdraaien. Hadden wij geweten dat de kiezel toch duurder zou zijn dan men eerst voorstelde, dan hadden wij deze nooit besteld. Wij zijn bij het bedrijf geweest in de hoop tot een oplossing te komen en hebben ook al vaker via mail de situatie uitgelegd. Toch willen zij hun fout niet inzien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform