Meest recente klachten

E. E.
18/06/2024

Beloofde kot niet beschikbaar

Geachte mevrouw/heer, Op 16/04/2024 tekende ik in op een kamer in Kothouse Brussel. Ik had interesse in verschillende kamers en vulde een document in. Er werd me bevestigd dat kamer 0105 in optie werd gezet voor mij. Sindsdien probeerde ik meermaals een bezoek vast te leggen via mail en probeerde ik ook meermaals via telefoonnummer 02/644.18.28. Ik kreeg vaak geen antwoord. Uiteindelijk krijg ik op 13/06/24 een antwoord dat de kamer die ik in optie had niet vrij zou komen en dat er ook geen enkele andere kamer van Kothouse Brussel aan mij toegewezen kan worden wegens volzet. Xior werkt volgens het 'first come, first serve'-principe. Omdat er verschillende kamers beschikbaar waren op het moment dat ik intekende, lijkt het me fair om ook een kamer te worden toegewezen. Met een dochter met ASS is het belangrijk om een kamer dichtbij haar campus Narafi te hebben. Vandaar dat we van maart jullie Kothouse op het oog hadden. We gingen er ook vanuit dat we een kamer in optie hadden. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 04/07/2024 om met een oplossing te komen en ons een kamer te bezorgen in kothous zodat onze dochter vlot haar academiejaar kan starten. Met vriendelijke groeten, Eefke Esch voor dochter Yildiz Muyllaert Bijlage: - Mailverkeer vanaf maart 2024 - ingevult document voor optie op de kamers

Afgesloten
A. R.
12/07/2023

Geen antwoord op vraag naar terugbetaling waarborg

Kot gehuurd van 15/9/2022 tem 15/6/2023. Vraag naar uitschrijfstatus+terugbetaling waarborg van 922 Euro blijft onbeantwoord sinds begin juni 2023.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform