Beste,Hierbij antwoord op klacht met referentie: @@REF_ID@ca8dada14323bb43b0@REF_ID@@ Zoals al meerdere malen door mijn collega aangegeven krijgen wij in het begin van de reservatieperiode een 200-tal emails per dag. Deze zijn jammer genoeg niet allemaal 100% perfect op te volgen. De kamer die in optie werd gezet voor mevrouw Eefke is uiteindelijk niet vrijgekomen. De huidige student van de kamer blijft volgend jaar uiteindelijk zelf in de kamer wonen. Deze krijgt natuurlijk steeds voorrang. Jammer genoeg had de student ons eerst even laten weten te vertrekken om zich daarna te bedenken.De residentie Kothouse bestaat uit 21 kamers waarvan er maar slechts 6 zijn vrijgekomen. Het spreekt voor zich dat er veel mensen zijn die naast een kamer grijpen aangezien de immense vraag voor onze koten. Deze 6 kamers waren dan ook op een dag (zelf zonder bezoeken) verhuurd voor volgend jaar.Er is dus geen mogelijkheid nog een kamer in Kothouse te verkrijgen voor het academiejaar 2024-2025. Wij hebben nog verschillende kamers in de residentie Couronne, weliswaar op iets grotere afstand van de campus zelf.Alvast onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip.Met vriendelijke groet,Best regards,Cordialement,Ward BosmansCommercial AdvisorOffice BrusselsT +32 2 644 18 28Stormstraat 211000 BrusselsFollow theXior familyXior Student Housing confidentiality statement: read more on www.xior.bePlease consider the environment before printing400056:2213861