Meest recente klachten

J. H.
17/12/2024

Wagen verkocht betaling niet ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op [06/12/2024], heb ik mijn wagen verkocht (bmw 2 reeks cabrio) voor de overeengekomen prijs van 19.080 euro , wagen is afgeleverd in de vestiging van aalst met alle documenten sleutels etc. Ik stel echter vast dat op datum van vandaag de betaling nog steeds niet uitgevoerd is. De wagen is nog een stuk gefinancierd en moet afbetaald worden voor 20/12 het restbedrag zou aan mij overgemaakt worden. Dit heeft geleid tot [extra boete's als betaling aan alpha credit niet betaald is voor 20/12] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 20/12 alle betalingen te voldoen , indien dit niet gebeurt en er geen enkele reactie komt nemen wij verdere stappen Met vriendelijke groeten Helsens jari

Opgelost
B. V.
14/05/2024

Formele Klacht wegens Niet-Nakoming van Betalings Overeenkomst

Op 6 mei 2024 heb ik mijn voertuig, E-klasse 220, samen met de benodigde papieren ingeleverd bij uw vestiging, zoals overeengekomen. Tot mijn teleurstelling moet ik constateren dat de overeengekomen betaling van €31.000 nog steeds niet is uitgevoerd.Ondanks herhaaldelijke verzoeken van mijn kant blijft de betaling steeds vertraagd worden, terwijl uw bedrijf wel in het bezit is van het voertuig en alle benodigde papieren.Deze situatie is onaanvaardbaar. Ik ben genoodzaakt andere potentiële klanten sterk te waarschuwen voor de wanbetalingen en onzekerheden die gepaard gaan met transacties bij uw bedrijf. Het vermijden van dergelijke onzekerheden is dan ook mijn advies aan anderen.Ik verwacht dat u deze kwestie serieus neemt en spoedig actie onderneemt om de betaling alsnog uit te voeren.- Telefonisch contact op 14/05/2024 Weer 7 dagen vertraging en onzekerheid!

Opgelost
A. C.
18/01/2017

Misleidend bod

Op 18.12.2016 vroeg ik een taxatie aan van mijn wagen die ik wou verkopen, ik had nl mooie reclamespots gezien op TV. Ik kreeg een taxatie van € 6292 + opties...aangezien deze wagen in perfecte staat verkeert en nogal wat opties heeft maakte ik een afspraak in kantoor van WKA in Brugge. Ik werd daar vriendelijk onthaald, alles werd grondig nagekeken en er werd samen met mij een testrit gedaan. De auto werd perfect bevonden en alles werd samen met mij overlopen. Toen alle info ter beschikking was van de persoon die de taxatie dan ging uitvoeren, werd ik vriendelijk verzocht plaats te nemen in de wachtzaal, het zou maximum een halfuur duren. Dit was inderdaad zo en in plaats van een taxatie tussen de € 7000 en € 7500, aangezien er prachtige opties in die wagen zitten, kreeg ik een schamel voorstel van € 5500. Ik vind dit niets anders dan misleidend ! Als men mij zegt vooraf € 6.292 + opties vraag ik mij af hoe zij aan € 5.500 komen ?? Ik was om en bij de 2 uren kwijt en had valse hoop gekoesterd en ze lokken dus mensen met bedrieglijk hoge taxatiewaarden. Toen ik een paar dagen na de afspraak een evaluatieformulier kreeg kon ik dit niet terugsturen omdat dit enkel kan als de procedure volledig doorlopen is...maw als zij mijn auto zouden gekocht hebben...dus op de site ziet u natuurlijk alleen maar positieve commentaren van mensen die zich laten doen of met gelijk welk bod akkoord gaan...

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform