Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
barst in houten raam, geen antwoord op klacht per email
Beste,Ik liet door uw bedrijf houten ramen plaatsen.Ik stelde vast dat er na drie jaar barsten zijn in het hout van een geplaatst raam. Het betreft vermoedelijk een windbarst bij onvoldoende behandeld hout terwijl de beschrijving van de folder ivm de ramen stelt dat de ramen jarenlangbeschermd zouden zijn tegen extern vocht. In de mail die ik van de firma ontving is er in strijd met de folder slechts sprake van een laag op het raam die onvoldoende bescherming zou geven tegen extern vocht.Ondanks een klacht van mijnentwege en een beloofde tienjarengarantie kreeg ik geen ernstig antwoord op mijn klacht en geen antwoord op mijn reactie op dat antwoord.Ik vraag u dan ook dat u het raam in het kader van de tienjarengarantie kosteloos zou vervangen.Met vriendelijke groeten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten