Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

A. C.
11/12/2018

Communicatieproblemen en internetproblemen

Reeds een paar maanden hebben wij, studenten, problemen met het internet van Wifibri. Het is al de derde keer dat het internet twee dagen na elkaar plat ligt. Ook als er geen problemen zijn, dan werkt het op een trage snelheid. Wij moeten altijd mailen of bellen voor meer informatie. We krijgen ook nooit zelf mails als er zich een probleem voordoet. Als wij bellen en mailen krijgen wij dan ook een vaag antwoord: We werken eraan., Het zal opgelost worden. en De technieker zal het in orde brengen.. Dit zijn hun meest standaardantwoorden. Nog nooit is een probleem binnen de twaalf uur opgelost en dat is een vervelendheid voor ons. Wij zijn studenten en hebben internet nodig voor school. Zonder kunnen wij niets doen.

Afgesloten
A. C.
10/11/2018

Probleem met internet

Ik heb slecht internet en besloot daarom contact op te zoeken met de providor (Wifibri). Nadat ik een mail had gestuurd naar hun email adres, kwam ik er achter dat ze 2 email adressen hebben. Dus mailde ik ook naar het 2 email adress omdat ik na een week nog geen antwoord had gekregen. 2 weken later nog steeds geen reactie, ik had een email van en medewerker en besloot hem persoonlijk te benaderen. Hij vertelde me dat ik via hun een draadloos toegangspunt verkrijgen, mits betaling van een waarborg.Maar ik wil geen toegangspunt, ik betaal voor het netwerk dus moeten ze toch gewoon langs komen om te kijken hoe ze het kunnen maken.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform