Terug

Probleem met internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Wifibri

11/11/2018

Ik heb slecht internet en besloot daarom contact op te zoeken met de providor (Wifibri). Nadat ik een mail had gestuurd naar hun email adres, kwam ik er achter dat ze 2 email adressen hebben. Dus mailde ik ook naar het 2 email adress omdat ik na een week nog geen antwoord had gekregen. 2 weken later nog steeds geen reactie, ik had een email van en medewerker en besloot hem persoonlijk te benaderen. Hij vertelde me dat ik via hun een draadloos toegangspunt verkrijgen, mits betaling van een waarborg.Maar ik wil geen toegangspunt, ik betaal voor het netwerk dus moeten ze toch gewoon langs komen om te kijken hoe ze het kunnen maken.

Berichten (1)

Wifibri

Naar: A. C.

11/11/2018

Beste Tetst-AankoopDag Daan,Ik heb er even jouw site opgezocht waar jij op kot zit,Alsook de mails die ik kon terug vinden van jou naar ons.De site zelf is volledig uitgerust met een bekabelde internet verbinding, dit wil zeggen dat er eigenlijk geen wifi aanwezig is in het gebouw.Indien je toch een wij verbinding kan detecteren zal deze onvoldoende zijn voor gebruik binnen in jouw kamer, mits deze komt van een buur of onze hoofdrouter.Indien je toch je eigen Wifibri wifi wenst in jouw kamer zijn er twee mogelijkheden:Optie 1:je kunt zelf een draadloos accespoint plaatsen (wifi bakje) die je nog hebt liggen van thuis,Je moet er dan wel ZELF voor zorgen dat deze goed is ingesteld. Dit wil zeggen als Accespoint en zonder DHCP server.Let wel op: indien deze op ons netwerk problemen veroorzaakt omwille van een foutieve configuratie, dan word de internet toegang tot dit toestel geblokkeerd.Optie 2:Wij bieden VOLLEDIG GRATIS een draadloos toegangspunt aan die 100% compatibel is met het wifibri netwerk. Deze kun je aansluiten op de kabel of internet toegangspunt bij jou op de kamer.Hiermee worden de netwerken Wifibri en Wifibri public opnieuw uitgezonden in de kamer. Hierop bieden wij ook volledige services indien er iets verkeerd loopt met het toestel.Let wel op: Het enigste wat wij hiervoor vragen is een waarborg tijdens het gebruik van het toestel en eenmalige verzendkost om het toesten naar jou te kunnen versturen. Dit komt neer op 50Eur waarborg en 5Eur verzendkost.De waarborg krijg je dan ook volledig terug als je het toestel aan ons terug bezorgt.Uit voorgaande mails die ik kon terug vinden blijkt dat mijn collega reeds optie 2 voorgesteld heeft.Met vriendelijke groeten - With kind regardsSteve Goudeseune[:www.wifibri.be/wifibrisig/logo222.png]Steve GoudeseuneVerantwoordelijke Installatietechniekenwww.wifibri.be steve@wifibri.beT: +32 9 222 89 62'ƒM: +32 468 19 82 15A: Zwijnaardsesteenweg 45, 9000 GentDenk aan de natuur!Druk deze mail enkel af indien dit echt nodig zou zijn.Deze e-mail en alle bestanden toegezonden, zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor het gebruik van de persoon of entiteit aan wie zij zijn gericht.Als u deze e-mail per vergissing hebt ontvangen wordt u verzocht de afzender van deze e-mail op de hoogte te brengen en de e-mail onmiddellijk te verwijderen.Dit bericht bevat vertrouwelijke informatie en is uitsluitend bedoeld voor de persoon vermeld.Als u niet de genoemde geadresseerde bent, is het verboden deze te verspreiden, te distribueren of te kopieren.On 11 Nov 2018, 00:49 +0100, klachtenbox@test-aankoop.be ,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform