Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Beurtenkaart met onbeperkte einddatum blijkt plots niet meer geldig te zijn zonder waarschuwing
Ik kocht in het verleden een 10-beurtenkaart zonder einddatum. Deze werd mij verkocht als levenslang geldig. In 2018 kreeg ik per mail bericht dat Hezemeer werd overgenomen door IWR en beurtenkaarten 1 jaar geldig zouden zijn. Ik nam toen per mail contact op om te vragen wat dit betekende voor mijn oude beurtenkaart. Ik kreeg volgend antwoord van de marketingmedewerker:'De beurtenkaarten die zijn aangekocht voor onbeperkt geldig blijven ook onbeperkt geldig. De beurtenkaarten die vandaag worden aangekocht hebben een beperkte geldigheid van 1 jaar.'Mijn verbazing was dan ook groot toen ik vandaag mijn laatste beurt niet mocht opgebruiken en inkom diende te betalen. De nieuwe eigenaar vond blijkbaar dat het tijd was om eerder gemaakte beloftes niet meer na te komen. In mijn ogen pure contractbreuk. Ik werd hier immers op geen enkele manier tijdig van op de hoogte gebracht.
Weigering Cadeaubonnen
Beste,Wij hebben in 2017 cadeaubonnen aangekocht voor de inkom van de sauna, dit om te gebruiken als relatiegeschenk naar onze klanten. We geven deze dan ook af en toe aan een goede klant. 21 april 2022 werden klanten van ons geweigerd omdat de bonnen niet meer aangenomen worden, ze kregen te horen dat men men deze niet meer mochten aannemen vanaf februari 2022. De bonnen werden opgemaakt zonder geldigheidsdatum. Elke bon heeft een eigennummer waardoor ze weten hoeveel bonnen er reeds opgebruikt zijn. Er is ons nooit een melding gemaakt dat deze bonnen niet meer mogen gebruikt worden.Wij accepteren het niet dat deze bonnen geweigerd worden.Na telefonisch contact met Ank Vanbaelen die een verantwoordelijke functie heeft in Hezemeer is er bevestigd dat de bonnen niet meer worden aangenomen. Bij deze wensen wij dan ook een klacht neer te leggen.We willen dat de aangekochte bonnen alsnog worden aangenomen.Wij hopen dan ook snel op een reactie,Het weigeren van de relatie geschenken die wij gaven aan onze klanten geeft ons bedrijf een slechte naam. Met vriendelijke groeten,An Schreppers Zaakvoerder Schreppie Pools
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten