Terug

Weigering Cadeaubonnen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Wellnessresort Hezemeer

09/06/2022

Beste,Wij hebben in 2017 cadeaubonnen aangekocht voor de inkom van de sauna, dit om te gebruiken als relatiegeschenk naar onze klanten. We geven deze dan ook af en toe aan een goede klant. 21 april 2022 werden klanten van ons geweigerd omdat de bonnen niet meer aangenomen worden, ze kregen te horen dat men men deze niet meer mochten aannemen vanaf februari 2022. De bonnen werden opgemaakt zonder geldigheidsdatum. Elke bon heeft een eigennummer waardoor ze weten hoeveel bonnen er reeds opgebruikt zijn. Er is ons nooit een melding gemaakt dat deze bonnen niet meer mogen gebruikt worden.Wij accepteren het niet dat deze bonnen geweigerd worden.Na telefonisch contact met Ank Vanbaelen die een verantwoordelijke functie heeft in Hezemeer is er bevestigd dat de bonnen niet meer worden aangenomen. Bij deze wensen wij dan ook een klacht neer te leggen.We willen dat de aangekochte bonnen alsnog worden aangenomen.Wij hopen dan ook snel op een reactie,Het weigeren van de relatie geschenken die wij gaven aan onze klanten geeft ons bedrijf een slechte naam. Met vriendelijke groeten,An Schreppers Zaakvoerder Schreppie Pools

Berichten (1)

Wellnessresort Hezemeer

Naar: A. S.

14/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform