Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsdispuut
Beste, vermits er geen gevolg werd gegeven aan mijn voorstel tot minnelijke schikking, ben ik genoodzaakt om andere paden te bewandelen. Nogmaals bevestig ik in eer en geweten nooit een factuur of herinnering ontvangen te hebben. Het is zeker niet klantvriendelijk om via een incassobureau een vordering te eisen in plaats van zelf even telefonisch contact op te nemen met de klant. Of zelfs face to face toen jullie het jaar nadien bij mijn thuis waren om een onderhoud uit te voeren. Daarom nogmaals mijn vraag om de meerkost dewelke voortvloeit uit jullie klantonvriendelijkheid terug te storten op mijn rekening.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten