Terug

Betalingsdispuut

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: VSML

13/04/2022

Beste, vermits er geen gevolg werd gegeven aan mijn voorstel tot minnelijke schikking, ben ik genoodzaakt om andere paden te bewandelen. Nogmaals bevestig ik in eer en geweten nooit een factuur of herinnering ontvangen te hebben. Het is zeker niet klantvriendelijk om via een incassobureau een vordering te eisen in plaats van zelf even telefonisch contact op te nemen met de klant. Of zelfs face to face toen jullie het jaar nadien bij mijn thuis waren om een onderhoud uit te voeren. Daarom nogmaals mijn vraag om de meerkost dewelke voortvloeit uit jullie klantonvriendelijkheid terug te storten op mijn rekening.

Berichten (2)

VSML

Naar: S. V.

14/04/2022

Beste,Als bedrijf nemen wij klachten ter harte.Na de factuur zijn er twee herinneringen verstuurd in een tijdspanne van minstens 1 jaar. Het incassobureau is ook dan pas ingeschakeld.Wij begrijpen dat een brief ontvangen van een incassobureau heel wat emoties kan losmaken. Echter door deze in te schakelen ligt het vervolg van deze zaak niet meer in onze handen.Ook wij vinden het jammer dat deze zaak op deze manier is moeten verlopen. Wij hadden de klant graag te woord gestaan wanneer hij een voorstel had gedaan om de factuur in schijven te betalen.grtjsOlivier HermansV.S.M.L. bvNieuwstraat 1453550 Heusden ZolderBE 0563.831.207

S. V.

Naar: VSML

14/04/2022

Beste,Ik heb nu al meermaals aangehaald NOOIT een factuur of herinnering ontvangen te hebben. Anders had ik deze onmiddellijk betaald. (Net zoals mijn vorige en mijn volgende facturen van jullie)Het is dan ook zeer kortzichtig dat ik volgens jullie financieel de mogelijkheid niet zou hebben gehad om deze ene factuur te betalen. Nogmaals herhaal ik mijn vraag waarom jullie mij het jaar nadien niets hebben laten weten toen ik de volgende factuur van het jaarlijkse onderhoud moest betalen?Indien jullie blijven geloven in jullie gelijk en niet tegemoet willen komen aan mijn vraag om de boete terug te storten, zie ik geen andere optie dan verdere stappen te ondernemen. MvgSteven Vonckers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform