Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Opzeggen
Beste, Er wordt ondertussen al 7 jaar 79.95€, elk jaar afgeschreven van mijn rekening voor voordelengids, in 2019 is dit bedrag niet van mijn rekening gegaan omdat ik dit opgezegd had. Nadien heb ik van voordelengids niets mogen ontvangen, ik dacht dat dit opgelost was. De papieren/brieven van toen heb ik dus ook niet meer in mijn bezit. Ondertussen is dit alweer geactiveerd zonder mijn toestemming! Ik wil dit nu opnieuw stopzette´n maar deze keer voor altijd! Gegevens voor opzegging en contact kan ik nergens vinden omdat de site niet meer actief is. Hopelijk geraakt dit opgelost!
Opzeggen
Beste, er wordt ondertussen al 5 jaar 79.95€, elk jaar afgeschreven van mijn rekening voor voordelengids, in 2016 is dit zelfs 2 maal van mijn rekening gegaan. Ik heb van voordelengids ook nog nooit iets mogen ontvangen, dus sowieso wil ik dit opzeggen. Er werd me verteld dat dit contract maar voor 1 jaar ging zijn, maar ondertussen is dit elk jaar al stilzwijgend verlengd geweest, zonder mijn medeweten. Dit staat nergens vermeld, dus ik vind dit geen juiste behandeling. Ik heb ondertussen aangetekend een opzegbrief verstuurd, die voordelengids zou ontvangen hebben op 4/9/2020. Hierop heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen, maar proberen ze in de tussentijd wel alweer 2 maal geld van mijn rekening te halen. Hopelijk geraakt dit opgelost.
Blijven facturen sturen ondanks aangetekende brief met wens abbo stop te zetten
Op 28/11/2018 kreeg ik de bevestiging via mail dat mijn abbo was stopgezet via aangetekend schrijven op 03/05/2018. Nu krijg ik weer facturen van Incasso's! Ik wil dat dit stopt of ik stap naar een deurwaarder/advocaat & de politie!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten