Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met staat van verkochte auto
De beschrijving van het verkochte goed vermelde dat de sleutel van het voertuig aanwezig was. Dit bleek niet te kloppen: enkel een (kleine / beperkte) reservesleutel waarmee het alarm niet kon worden afgezet, en geen enkele sleutel die bv paste op de koffer.De veilingmaatschappij VLAVEM wimpelt mijn vraag voor een oplossing losjes weg.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten