Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Pechverhelping
BesteIk ben lid bij de VWB waardooor ik en heel mijn gezin 'genieten' van pechbijstand. Mijn partner rijd onderweg naar haar werk plat met haar fiets, zij heeft zelf een binnenbandje mee maar kan dit zelf niet vervangen.Het probleem ter plaatse oplossen was onmogelijk voor de pechdienst.Na contact met VWB werd zelfs gezegd dat stap 1(zie website) bewust niet veel wordt uitgevoerd. Ik als klant zijnde ben hier niet mee gediend daar het gewoon gaat om een binnenband te vervangen. Ik heb nu zelf 1u30 van mijn werkuren moeten opofferen om mijn partner te gaan helpen zodat zij verder kan met haar dagplanning.Indien gewenst kan ik mijn mail met antwoor van VWB ook doorsturen.In mijn ogen is dit gewoon het niet uitvoeren van hun beloftes dat ze maken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten