Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

K. B.
19/09/2024

Retour onlineverkoop niet beantwoord

Geachte mevrouw/heer, Op donderdag 29 augustus heb ik in uw online winkel een lange retro herenvest gekocht, waarbij ik het bedrag van 39,95 € heb betaald. De levering van dit product werd volgens de track-en-trace herhaaldelijk uitgesteld. Bij de uiteindelijke levering van het product, die plaatsvond op donderdag 12 september heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 15 september (overeenkomstig maximaal 14 dagen na levering) een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. U hebt op dit bericht echter nooit geantwoord en uiteraard ook geen reden opgegeven. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 39,95 € . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform