Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet correct uitvoeren van de werken
Beste,In 2017 lieten wij onze dakbedekking en goten vernieuwen en ons dak isoleren. 3 jaar later, in september 2020 willen we ons huis verder verbouwen en uitbreiden. Hiervoor moet onze aannemer ons dak een stuk openmaken. Hij stelt vast dat de balken enorm zijn aangetast door houtworm. Dit was zeker al zo toen in 2017 door Vermaco aan ons dak werd gewerkt. Hierover werd niets vermeld waardoor de volledige constructie nu opnieuw moet gedaan worden en het volledige dak moet opengemaakt worden om veilig de verbouwingen te kunnen uitvoeren. Anders bouwen we verder op rotte balken. Wij vragen Vermaco om hierin tussen te komen. Aangezien zij ons niet gemeld hebben en wij nu opnieuw alles moeten open maken om de balken te vervangen. We hebben al verschillende communicatievormen geprobeerd:telefoonemailaangetekende brief Maar we hebben nooit antwoord gekregen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten