Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Matras is volledig plat
Ik kocht bij varotex diest op 11 juni 2022 een nieuwe matras betaald via bancontact is van de rekening gegaan op 13 juni 2022, ik heb geen kasticket ontvangen. Maar de matras is nu na een jaar volledig versleten en geeft geen steun meer en zakt volledig in. We hebben ze al gedraaid en gekeerd in alle richtingen maar telkens geeft het geen steun meer en zakt volledig in de matras is van het merk carat en de winkel werkt niet meer samen met deze firma en wil mij bijgevolg niet vergoeden onder de wettelijke garantie.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten