Terug

Matras is volledig plat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Varotex

25/07/2023

Ik kocht bij varotex diest op 11 juni 2022 een nieuwe matras betaald via bancontact is van de rekening gegaan op 13 juni 2022, ik heb geen kasticket ontvangen. Maar de matras is nu na een jaar volledig versleten en geeft geen steun meer en zakt volledig in. We hebben ze al gedraaid en gekeerd in alle richtingen maar telkens geeft het geen steun meer en zakt volledig in de matras is van het merk carat en de winkel werkt niet meer samen met deze firma en wil mij bijgevolg niet vergoeden onder de wettelijke garantie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform