Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Opnieuw een klacht over Unisono (vroeger Sabam)
Beste, er loopt al jaren een contract bij Unisono (vroeger SABAM) voor het afspelen van muziek voor en na de wedstrijden in het ontvangslokaal van de volleybalclub. Vorige factuur werd aangepast omwille van corona. Ik vroeg ook compensatie bij de nieuwe factuur, omdat de kantine een hele tijd niet open mocht. Ik wachtte met betalen tot ik antwoord kreeg, maar ipv antwoord krijg ik nu al een rappel waarop men onze club bovenop nog herinneringskosten aansmeert. Volgens mij mogen herinneringskosten slechts aangerekend worden, nadat eerder al een rappel werd gestuurd, wat hier niet het geval is (punt 1). Bovendien wachtte ik voor de betaling tot ik antwoord kreeg (vraag gestuurd op 27/01), en dat kreeg ik tot op heden nog steeds niet (punt 2). Het is niet de eerste keer dat ik problemen heb met deze organisatie omdat ze zelf slordig werken en bovendien niet (of rijkelijk laat) reageren op opmerkingen. Ik vroeg nl. ook of ik ons contract kon stopzetten, omdat het in de huidige (corona) omstandigheden een grote kost is die we eventueel willen uitsparen, tenzij er een soort compensatie wordt geregeld (punt 3). Linda De Wolf voor Volleybalclub Spectrum
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten