Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met retour
Beste,In januari heb ik 4 shoenen besteld van Ulla Popken want ik heb een voet met medische problemen en die schoenen heb ik alles in een pakket gekregen. Ik heb het opgehald maar ik heb het terug gestuurd want alles zijn niet geschikt voor mijn voet. Nu doe een man ROBERT van klantendienst alsof dat een van de schoenen niet in het pakket was. Dat kon niet gebreuren. Ik heb geen schoenen van hen gehouden en ik kan niet betalen voor iets dat ik heb niet gekocht. Dat is fraude in mijn opinie.Hij negeert alles wat ik heb gestuurd: de screenshot van de Bpost , de factuur en hij zei dat ik moet betalen alleen op basis dat hij zegt dat de schoenen niet in het pakket waren. Dus ik wil een klacht indienen voor dit bedrijf omdat ik niet kan betalen 127 euro voor een ding die ik het niet heb.Ik kijk uit naar uw antwoord.Alvast bedankt.Mvg,Maricela Radu
Retourzending niet terugbetaald
Op 02/09 stuurden wij een zending retour met het door Ulla Popken zelf toegevoegde retourlabel (Bpost 323210363500028580616050). Tot nog toe geen terugbetaling ontvangen. Geprobeerd hun klantenservice te contacteren via email. Hierop een automatisch antwoord in het Frans met telefoonnummers, maar geen antwoord of reactie op onze vraag...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten