Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
niet tevreden , geld terug
Onlangs kocht ik via TV winkel het product Platinum 20 seconden.https://www.tv-winkel.eu/tvbenl/Product/Platinum-20Sec-11-Gratis-Krasverwijderaar/3847__detail.aspxIk kocht dit op 27/03 , maar door omstandigheden ( slecht weer, vuile auto, veel werk, ..) kon ik het product onlangs maar testen. Het product werkt totaal niet … ?Nu, zij hebben een tevredenheidsgarantie : niet tevreden , geld terug.Jij voelt de bui al hangen, dit moest binnen de 14 dagen gebeuren natuurlijk.Ik mailde hen, dat de 14 dagen er eigenlijk niks mee te maken hebben.Maar de “garantieperiode” was vervallen, wat hun leuze volledig tegenspreekt natuurlijk.Of ik het product na een maand, 3 weken of binnen de 14 dagen test, het product moet goed zijn, of ik krijg m’n geld terug.Daarop besloot ik jullie te mailen.Kunnen jullie me helpen aub?Ik kan foto’s sturen als bewijs.Alvast dank voor de ondersteuning, ik hoor de mogelijkheden wel.Mvg,Gerrit
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten