Terug

niet tevreden , geld terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: TV winkel

02/05/2019

Onlangs kocht ik via TV winkel het product Platinum 20 seconden.https://www.tv-winkel.eu/tvbenl/Product/Platinum-20Sec-11-Gratis-Krasverwijderaar/3847__detail.aspxIk kocht dit op 27/03 , maar door omstandigheden ( slecht weer, vuile auto, veel werk, ..) kon ik het product onlangs maar testen. Het product werkt totaal niet … ?Nu, zij hebben een tevredenheidsgarantie : niet tevreden , geld terug.Jij voelt de bui al hangen, dit moest binnen de 14 dagen gebeuren natuurlijk.Ik mailde hen, dat de 14 dagen er eigenlijk niks mee te maken hebben.Maar de “garantieperiode” was vervallen, wat hun leuze volledig tegenspreekt natuurlijk.Of ik het product na een maand, 3 weken of binnen de 14 dagen test, het product moet goed zijn, of ik krijg m’n geld terug.Daarop besloot ik jullie te mailen.Kunnen jullie me helpen aub?Ik kan foto’s sturen als bewijs.Alvast dank voor de ondersteuning, ik hoor de mogelijkheden wel.Mvg,Gerrit

Berichten (2)

TV winkel

Naar: G. V.

02/05/2019

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (21928) is ontvangen en is door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.----------------------------------------------Klachtenbox, 2 mei 17:00 CEST (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Support TV Winkel Belgie.[44DMY7-6PW3]

TV winkel

Naar: G. V.

03/05/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform