Meest recente klachten

Y. K.
15/01/2020

ongewenst abonnement

Sinds enkele maanden krijg ik een boekje met kruiswoordraadsels in de bus die ik niet besteld heb. Er was mij vrijblijvend eenmalig een boekje aangeboden door dizzle, een bedrijf uit Nederland. Nu krijg ik elke maand een boekje en zeggen ze dat ik dit moet betalen. ik heb al telefonisch per mail en per brief contact opgenomen met dat bedrijf om te annuleren echter gaan deze hier niet op in en moet ik nu bij een eerste ingebrekestelling een bedrag van 91.50 euro betalen aan een incassobureau (trivion). Ik ga hier niet mee akkoord. Dit is pure oplichterij. Ik heb beide bedrijven opgezocht op Google waar het vol staat met meldingen van oplichting (vooral dizzle). Als dizzle en het incassobureau trivion niet stoppen met mij brieven te sturen dien ik vandaag nog klacht in bij de politie wegens stalking. Bij deze hoop ik dat ze ons nu eindelijk met rust laten. Ik weiger te betalen. Dit moet stoppen, er zijn waarschijnlijk nog veel mensen met dit probleem die spijtig genoeg schrik krijgen door de kosten en die betalen. Pure oplichting

Opgelost
P. W.
13/01/2020

oplichting puzzelboek + 'laatste ingebrekestelling'

Beste,Ik had een gesprek met een dame waarin ze mij voorstelde om een puzzelboek aan te schaffen. Dit kon ik volgens hen meteen stoppen na de eerste ontvangst. Ik ontving echter enkele dagen later een brief waarin staat dat ik meer dan 80 euro moet betalen wegens het niet betalen van dit puzzelboek. Hiervoor had ik géén enkele brief ontvangen...zij beweren van wel. Ik heb dan op het internet opgezocht of ik nu echt de enige was, wat uiteraard niet bleek te zijn. Dit bedrijf trivion zou blijkbaar wel bestaan maar nu lijkt het of deze gegevens gebruikt worden door andere mensen die hierbij een scam gebruiken waar ik duidelijk voor gevallen ben. Ik heb geld overgeschreven op hun rekening en vervolgens krijg ik weer een brief in de bus dat ik iets meer dan 90 euro moet betalen, wat ik zeker niet ga doen. Ik zou graag mijn vorig bedrag dat ik overgeschreven heb, terug willen gevorderd krijgen en een klacht indienen tegen deze oplichters. Het rekeningnummer waar ik het geld aan heb overgemaakt is: BE27 3631 4750 1573Vriendelijke groetjes,Willaert Pieter-Jan

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform