Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met herboeking vluchten (9p)
Beste, ik bestelde/betaalde bij Travelgenio op 22/09/2019 vliegtuigtickets voor 9 personen vertrek op 05/09/2020 FRA naar WDH (EW 1278) bij Travelgenio. Deze vluchten werden geannuleerd owv COVID 19, lockdown in Namibië. Op advies van Travelgenio heb ik Eurowings zelf gecontacteerd voor het herboeken en dit is gelukt. De terugvluchten voorzien op 18/09/2020 van WDH naar FRA (DE2293) werden eveneens geannuleerd. Op advies van Travelgenio heb ik ook contact genomen met Condor, echter kan ik als particulier bij Condor geen wijziging verkrijgen en verwijzen zij naar Travelgenio die als tour operator hun specifieke diensten moet contacteren om deze vluchten aan te passen. Ik heb dit aan Travelgenio doorgegeven en zij zouden dit oplossen. Na 1 week heb ik opnieuw contact genomen met Travelgenio, het lukt niet voor hen om dit in orde te brengen. Nog 1 week later heb ik nog steeds geen bericht ontvangen en kan ik ook geen contact meer maken met Travelgenio via hun servicelijn. Mijn mail adres wordt ook niet meer herkend in hun 'my trip' functie
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten