Terug

problemen met herboeking vluchten (9p)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. W.

Naar: Travelgenio

07/10/2020

Beste, ik bestelde/betaalde bij Travelgenio op 22/09/2019 vliegtuigtickets voor 9 personen vertrek op 05/09/2020 FRA naar WDH (EW 1278) bij Travelgenio. Deze vluchten werden geannuleerd owv COVID 19, lockdown in Namibië. Op advies van Travelgenio heb ik Eurowings zelf gecontacteerd voor het herboeken en dit is gelukt. De terugvluchten voorzien op 18/09/2020 van WDH naar FRA (DE2293) werden eveneens geannuleerd. Op advies van Travelgenio heb ik ook contact genomen met Condor, echter kan ik als particulier bij Condor geen wijziging verkrijgen en verwijzen zij naar Travelgenio die als tour operator hun specifieke diensten moet contacteren om deze vluchten aan te passen. Ik heb dit aan Travelgenio doorgegeven en zij zouden dit oplossen. Na 1 week heb ik opnieuw contact genomen met Travelgenio, het lukt niet voor hen om dit in orde te brengen. Nog 1 week later heb ik nog steeds geen bericht ontvangen en kan ik ook geen contact meer maken met Travelgenio via hun servicelijn. Mijn mail adres wordt ook niet meer herkend in hun 'my trip' functie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform