Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
geen terugbetaling vluchten
Beste, Wij hadden met 6 personen een vlucht heen en terug geboekt naar Malaga, 2 maanden voor vertrek wordt de heenvlucht geannuleerd en boden ze geen vlucht aan op dezelfde dag, wij hebben toen zelf andere vlucht geboekt en eind juli refund request ingediend voor de geannuleerde vlucht.Een maand voor vertrek wordt de terugvlucht verplaatst van ‘s avonds naar ‘s ochtends wat voor ons niet mogelijk was omwille van nog afspraken de dag van vertrek, opnieuw nieuwe vlucht geboekt via andere maatschappij en refund request ingediend waarvan meermaals bevestigd dat het volledig bedrag ging terug betaald worden.We zijn nu 5 maanden later na onnoemelijk veel mails en telefoons is er nog steeds geen terugbetaling geweest. We krijgen steeds hetzelfde standaarantwoord“We understand your situation and try to do our best to expedite this process. Our specialists are communicating with the airline regarding this matter, however, we are awaiting some details from them. Unfortunately, we cannot influence the airline.”“
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten