Terug

geen terugbetaling vluchten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: Travelfrom

13/12/2022

Beste, Wij hadden met 6 personen een vlucht heen en terug geboekt naar Malaga, 2 maanden voor vertrek wordt de heenvlucht geannuleerd en boden ze geen vlucht aan op dezelfde dag, wij hebben toen zelf andere vlucht geboekt en eind juli refund request ingediend voor de geannuleerde vlucht.Een maand voor vertrek wordt de terugvlucht verplaatst van ‘s avonds naar ‘s ochtends wat voor ons niet mogelijk was omwille van nog afspraken de dag van vertrek, opnieuw nieuwe vlucht geboekt via andere maatschappij en refund request ingediend waarvan meermaals bevestigd dat het volledig bedrag ging terug betaald worden.We zijn nu 5 maanden later na onnoemelijk veel mails en telefoons is er nog steeds geen terugbetaling geweest. We krijgen steeds hetzelfde standaarantwoord“We understand your situation and try to do our best to expedite this process. Our specialists are communicating with the airline regarding this matter, however, we are awaiting some details from them. Unfortunately, we cannot influence the airline.”“

Berichten (1)

E. K.

Naar: Travelfrom

30/12/2022

Beste,Na 6 maanden wordt het nu tijd dat we ons geld terug krijgen van de geannuleerde vlucht en de verplaatste vlucht.Als dit niet snel gebeurt gaan we verdere stappen moeten ondernemen omdat we precies niet de enige mensen zijn die niet terugbetaald worden.MvgEls Kindt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform