Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verkleedpak is gesloten verpakking mag niet geruild voor een andere maat
Beste,Zaterdag 9 maart 2024 kocht mijn man een verkleedpak van de hulk voor mijn zoon zijn verjaardag eind van de maand. Bij thuiskomst merk ik op dat hij de foute maat heeft meegenomen (110-116). Ik ga op dinsdag 12 maart 2024 terug naar de winkel om de kleding te ruilen in de gewenste maat (122-128). Verpakking is ongeopend. Echter daar vertellen ze mij dat kledij niet geruild kan worden, “kijk maar naar het kassaticket”. Nu zit ik dus met een ongeopend, nieuw, verkleedpak t.w.v. 34,99€, dat niet geruild kan worden. Ik vind het trouwens ook geen correctie manier van verkoop: hoe kan de klant dit weten bij aankoop in de winkel indien het daar nergens staat aangegeven, of niet wordt aangegeven door de winkelmedewerker aan de kassa. Als het achteraf op de aankoopbon staat is de klant te laat verwittigd, want het is immers al aangekocht. En “de normale gang van zaken” lijkt mij dit ook niet, gezien kleding in kleding winkels wél geruild kan worden.
Retour PS5 game
Beste, ik kocht de PS5 game Resident Evil: Village op 29/07 in Toychamp Geel. Deze was niet gesealed bij aankoop. Dit was een verjaardagscadeau, maar de jarige had dit eerder al gekregen. Daarop wij terug naar Toychamp op 06/08. Ruilen met kassabon binnen 14 dagen. Omdat er bij het spel blijkbaar een code zat voor een ander online spel, welke niets met het originele spel te maken had, wordt de retour geweigerd. Het spel werd niet geopend, niet gebruikt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten