Beste,Zaterdag 9 maart 2024 kocht mijn man een verkleedpak van de hulk voor mijn zoon zijn verjaardag eind van de maand. Bij thuiskomst merk ik op dat hij de foute maat heeft meegenomen (110-116). Ik ga op dinsdag 12 maart 2024 terug naar de winkel om de kleding te ruilen in de gewenste maat (122-128). Verpakking is ongeopend. Echter daar vertellen ze mij dat kledij niet geruild kan worden, “kijk maar naar het kassaticket”. Nu zit ik dus met een ongeopend, nieuw, verkleedpak t.w.v. 34,99€, dat niet geruild kan worden. Ik vind het trouwens ook geen correctie manier van verkoop: hoe kan de klant dit weten bij aankoop in de winkel indien het daar nergens staat aangegeven, of niet wordt aangegeven door de winkelmedewerker aan de kassa. Als het achteraf op de aankoopbon staat is de klant te laat verwittigd, want het is immers al aangekocht. En “de normale gang van zaken” lijkt mij dit ook niet, gezien kleding in kleding winkels wél geruild kan worden.