Terug

Verkleedpak is gesloten verpakking mag niet geruild voor een andere maat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: ToyChamp

13/03/2024

Beste,Zaterdag 9 maart 2024 kocht mijn man een verkleedpak van de hulk voor mijn zoon zijn verjaardag eind van de maand. Bij thuiskomst merk ik op dat hij de foute maat heeft meegenomen (110-116). Ik ga op dinsdag 12 maart 2024 terug naar de winkel om de kleding te ruilen in de gewenste maat (122-128). Verpakking is ongeopend. Echter daar vertellen ze mij dat kledij niet geruild kan worden, “kijk maar naar het kassaticket”. Nu zit ik dus met een ongeopend, nieuw, verkleedpak t.w.v. 34,99€, dat niet geruild kan worden. Ik vind het trouwens ook geen correctie manier van verkoop: hoe kan de klant dit weten bij aankoop in de winkel indien het daar nergens staat aangegeven, of niet wordt aangegeven door de winkelmedewerker aan de kassa. Als het achteraf op de aankoopbon staat is de klant te laat verwittigd, want het is immers al aangekocht. En “de normale gang van zaken” lijkt mij dit ook niet, gezien kleding in kleding winkels wél geruild kan worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform