Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Hun onderzoek en garantie
BesteIk bracht mijn gsm half september binnen in tommytech winkel in Kortrijk. Hier werd ik geholpen door een medewerkster die meteen zij dat ze dit scherm wel konden repareren. Ik stelde haar de vraag of ze kan zien of het enkel het scherm is, mits het voor mij anders het geld van de reparatie niet waard was. Hierna vertelde ze, op mijn doorvragen, over een onderzoek dat ze kunnen uitvoeren om hier zeker van te zijn. Zonder al te veel uitleg gekregen te hebben maar met vertrouwen in de winkel dankzij de vele positieve recensies liet ik mijn gsm achter. Enkele dagen later kreeg ik een offerte met het bedrag van het onderzoek en nieuw scherm. Het viel me op dat ook hier geen uitleg bij werd gegeven ivm de onderzoekresultaten. Ik beantwoorde de mail als volgt: BesteNa jullie onderzoek dat enkel de schade aan het scherm gevonden is geef ik bij deze goedkeuring om de herstelling van het scherm uit te voeren. Wanneer zou de gsm klaar zijn?Hierop kreeg ik geen respons om wat enkele dagen later een mail te krijgen dat de gsm hersteld was. Het viel al meteen op dat doordat het een zwart scherm is, de kleur aan de zijkanten niet meer overeenkwam met het oorspronkelijk blauw. Iets wat ik persoonlijk niet wist en jammer vond dat dit niet was meegedeeld. Bij het opstarten kreeg ik een bepaald scherm van Android, waarbij telefonisch werd meegegeven dat we nog maar eens moesten langskomen, het was nu 18u dus konden ze niet meer helpen. Door mijn werkuren is het ook voor mij niet evident op tijdens de winkeluren langs te komen. Een dag later lukte het me dan toch zelf om de gsm op te starten, helaas komt dit scherm steeds terug bij elke keer opstarten. Tevreden als ik was dat ik mijn gsm terug kon gebruiken viel me al snel op dat de bovenste volumeknop niet reageerde. Hiermee terug naar de winkel waarop verteld werd dat dit garantie was en na een 3 dagen de gsm terugsturen dit vermaakt zou zijn. Ik volgde de deskundigheid en liet deze dus weer achter. Pas na een week kreeg ik telefoon dat de gsm vermaakt zou zijn. Eens in de winkel vertelde ze plots dat het aan het moederbord zou liggen en dus niet vermaakt is. Voor mij is het nu dus onduidelijk wat er afgelopen week dan wel met mijn gsm gebeurd is? 2x heen en weer gereden, gsm lange tijd moeten missen en niets veranderd. Bovenstaand vind ik het niet oké dat ik hiervoor een onderzoek laat uitvoeren en er toch nog zaken gevonden worden. Had ik dit geweten had ik nooit voor de schermherstelling gekozen en het bij het onderzoek gelaten. Ik werd niet gehoord in de winkel en hoop bij jullie wel samen tot een oplossing te komen. Ik conctacteerde hen via fb maar hier namen ze geen verantwoirdelijkheid op hun.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten