Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
betaalde bestelling komt niet aan
Op 15/5 plaatse ik een bestelling voor 2 buitencamera's (in promotie) online bij Tink.be. Er wordt gezegd dat je het pakket mag verwachten enkele dagen na bestelling. Ondertussen zijn we meer dan 14 dagen verder en heb nog niets ontvangen. Na meerdere berichten in hun chatbox waar ik vraag wanneer ik deze zal ontvangen, wordt er gezegd "morgen" waar echter niets van aan is. Heb zojuist terug een bericht verstuurd met de vraag dat, wanneer ze niet kunnen leveren ik graag gewoon mijn geld teruggestort krijg (69,95€). Is dat een mogelijkheid dat jullie tussenkomen ? Hartelijk dank bij voorbaat, Karolien DE NAYER
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten