Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

P. C.
5/11/2025

account verdwenen

Beste, Na 3 maand normaal op Tinder te kunnen inloggen kan ik sinds ongeveer 13 november, niet meer op mijn Tinderaccount inloggen. Iedere keer als ik nu inlog kom ik op een blanco account terecht. Ik heb nochtans een betalend abonnement tot 19 januari 2026. TNDR.1e0c42e3-0270-4b6a-bba1-cc062506e634 De helpdesk mailt mij dat er geen Tinderaccount gekoppeld is aan mijn e-mailadres en dat ze mij daardoor niet kunnen helpen. Ik heb nochtans steeds dat e-mailadres gebruikt. Na 9 e-mails waarin ze telkens zeggen dat er geen e-mailaccount bestaat op dat e-adres en waarin ik al mijn gegevens opgegeven heb die ik gekregen heb bij de aankoop van mijn abonnement antwoorden ze mij niet meer terug. Ze zeggen ook niet wat ik verder met mijn klacht moet doen. Ik heb een abonnement tot 19/1/2026 dat ik al een maand niet kan gebruiken en dat automatisch verlengd wordt als ik het niet opzeg via mijn account. Maar ik kan niet meer op dat account.

Afgesloten
V. L.
3/01/2025

Probleem terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, GPA.3366-4689-5395-76072 Op 7 december heb ik een abonnement aangekocht voor 6 maanden. Hiervoor heb ik in totaal 45,99€ + 29€ betaald ofwel 74,99€ (via Google Play). Ik heb de volgende dag gevraagd of er ik dit abonnement nog kon herroepen. Hierop heb ik een bevestigend antwoord gekregen van Stacey (zie bijlage). Mijn abonnement werd ook meteen stopgezet, dus ik had geen enkele toegang meer tot mijn account. Daarom vind ik het raar dat ik slechts 29€ terugbetaald kreeg. De resterende 45,99€ is wel van mijn rekening gegaan. Uiteindelijk heb ik dus 45,99€ betaald waarvoor ik niets in de plaats gekregen heb. Ik heb hiervoor meermaals contact opgenomen met jullie klantendienst, maar ik heb hierop nooit een duidelijk antwoord gekregen. Is het mogelijk dit even opnieuw te bekijken aub? Met vriendelijke groet, Bijlagen: - kopie mail Stacey - bevestiging - kopie budgetgeschiedenis Google Play Store

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform