Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, GPA.3366-4689-5395-76072 Op 7 december heb ik een abonnement aangekocht voor 6 maanden. Hiervoor heb ik in totaal 45,99€ + 29€ betaald ofwel 74,99€ (via Google Play). Ik heb de volgende dag gevraagd of er ik dit abonnement nog kon herroepen. Hierop heb ik een bevestigend antwoord gekregen van Stacey (zie bijlage). Mijn abonnement werd ook meteen stopgezet, dus ik had geen enkele toegang meer tot mijn account. Daarom vind ik het raar dat ik slechts 29€ terugbetaald kreeg. De resterende 45,99€ is wel van mijn rekening gegaan. Uiteindelijk heb ik dus 45,99€ betaald waarvoor ik niets in de plaats gekregen heb. Ik heb hiervoor meermaals contact opgenomen met jullie klantendienst, maar ik heb hierop nooit een duidelijk antwoord gekregen. Is het mogelijk dit even opnieuw te bekijken aub? Met vriendelijke groet, Bijlagen: - kopie mail Stacey - bevestiging - kopie budgetgeschiedenis Google Play Store
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten