Terug

account verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Tinder

05/11/2025

Beste, Na 3 maand normaal op Tinder te kunnen inloggen kan ik sinds ongeveer 13 november, niet meer op mijn Tinderaccount inloggen. Iedere keer als ik nu inlog kom ik op een blanco account terecht. Ik heb nochtans een betalend abonnement tot 19 januari 2026. TNDR.1e0c42e3-0270-4b6a-bba1-cc062506e634 De helpdesk mailt mij dat er geen Tinderaccount gekoppeld is aan mijn e-mailadres en dat ze mij daardoor niet kunnen helpen. Ik heb nochtans steeds dat e-mailadres gebruikt. Na 9 e-mails waarin ze telkens zeggen dat er geen e-mailaccount bestaat op dat e-adres en waarin ik al mijn gegevens opgegeven heb die ik gekregen heb bij de aankoop van mijn abonnement antwoorden ze mij niet meer terug. Ze zeggen ook niet wat ik verder met mijn klacht moet doen. Ik heb een abonnement tot 19/1/2026 dat ik al een maand niet kan gebruiken en dat automatisch verlengd wordt als ik het niet opzeg via mijn account. Maar ik kan niet meer op dat account.

Bemiddeling door Testaankoop 20 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform