Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigering aanleveren factuur + te hoog aangerekende kosten
Wij hebben op 7 en 8 november 2023 beroep gedaan op Edison Strom (Thermo Group) voor een dringende interventie nadat we een volledige stroompanne hadden. Omwille van waterschade (door een lek) in de elektriciteitskast moesten de zekeringen worden vervangen. De elektricien heeft voor aanvang der werken prijzen van onderdelen (zekeringen) op een webpagina getoond, die na verificatie achteraf, veel hoger blijken dan de werkelijke kost.We werden verplicht de interventies (in 2 keren) meteen te betalen en ontvingen hiervoor enkel een werkbon . Ons werd beloofd dat de factuur zou werden opgestuurd. Deze factuur voor een aanzienlijk bedrag van 2.683,61 € (wellicht veel te hoog!) werd nog steeds niet bezorgd, na verschillende telefonische contacten + verzoeken via e-mail. Deze factuur hebben we nodig om kosten te kunnen verhalen op de brandverzekering.Nous avons fait appel à Edison Strom (Thermo Group) les 7 et 8 novembre 2023 pour une intervention urgente suite à une panne de courant totale. En raison d'un dégât des eaux (dû à une fuite) dans l'armoire électrique, les fusibles devaient être remplacés. L'électricien a indiqué les prix des pièces (fusibles) sur une page web avant le début des travaux, qui, après vérification, se sont avérés beaucoup plus élevés que la réalité.Nous avons été contraints de payer immédiatement les interventions (en deux fois) et n'avons reçu qu'un ordre de travail à cet effet. On nous a promis une facture. Cette facture d'un montant considérable de 2.683,61 € (probablement beaucoup trop élevé !) n'a toujours pas été délivrée, après plusieurs contacts téléphoniques + demandes par e-mail. Nous avons besoin de cette facture pour récupérer les frais auprès de l'assurance incendie.
Facturation excessive intervention coupure électricité
Monsieur, Madame,J'ai eu une intervention de votre part suite à une panne d'électricité. Votre employé m'a mentionné qu'il fallait compter 75 euro pour le déplacement et 150 euro pour un diagnostique, eventuellement a majorer si réparation était nécessaire. Il a fait son daignostique et en fait c'était mon lave-linge qui donnait un court-circuit. Ensuite il m'a fait le calcul suivant: déplacement 75 euro, diagnostique 150 euro, réparation et recherche de panne 165 euro, majoration week-end (on était vendredi) 195 euro, tva 35.10 euro. Merci de bien vouloir me confirmer que cette facturation est erronée et de me rembourser réparation 165 euro et majoration de week-end 195 euro.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten