Slecht

21 punten Info

Meest recente klachten

H. P.
27/01/2025

HERSTELLING TM6

Dag Mijn toestel is op 27/11/2024 opgestuurd , prijsofferte ontvangen en reeds betaald maar hoor niets meer van hen.We zijn ondertussen al 26/01/2025. De service is ondermaats

Afgesloten
H. P.
26/01/2025

HERSTELLING TM6

Dag Mijn toestel is op 27/11/2024 opgestuurd , prijsofferte ontvangen en reeds betaald maar hoor niets meer van hen.We zijn ondertussen al 26/01/2025. De service is ondermaats

Afgesloten
Y. A.
3/01/2025

Uitbetaling commissie oktober, november en december

Beste, Ik ben al langer dan 1 jaar thermomixadvisor. De afspraak is dat advisors pee verkocht toestel recht hebben op een commissie. Ook als we nieuwe advisors rekruteren en deze een toestel verkopen, hebben we recht op een rekruteringspremie op het einde van iedere maand. In de maand oktober verkocht ik een thermomix. Ik heb ook 2 nieuwe advisors gerekruteerd. In de maand december heb ik ook 1 thermomix verkocht. Tot op heden ontving ik geen commissie en ook geen enkele bonus. Ik heb jullie verschillende malen gemaild met de vraag om mij uit te betalen. Ik gaf ook aan dat ik men geduld verlies en dat ik verdere stappen zou ondernemen. Ik vraag via deze weg en met aandrang om mij spoedig uit te betalen. Met vriendelijke groeten, Yamina

Afgesloten
W. V.
4/09/2024

Mes thermomix stuk

Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik mijn ontevredenheid uiten over de situatie met betrekking tot mijn Thermomix, die ik drie jaar geleden heb aangeschaft. Op 16 augustus jongstleden ervoer ik een probleem waarbij het mes van mijn Thermomix niet meer verwijderd kon worden na het koken van soep. Het leek erop dat het plastic onder het mes gesmolten was, wat naar mijn mening zeer zorgwekkend is. Ik heb direct contact opgenomen met de firma Cnudde, maar tot mijn teleurstelling heb ik geen reactie ontvangen. Na telefonisch contact bleek dat zij niet langer verantwoordelijk zijn voor dergelijke kwesties en verwezen zij mij door naar Thermomix Benelux. Op 18 augustus heb ik vervolgens een e-mail gestuurd naar Thermomix Benelux, maar helaas heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Om deze reden heb ik vanochtend telefonisch contact opgenomen met Thermomix Benelux. Tot mijn verbazing werd mij verteld dat zij nog nooit eerder van dit probleem hadden gehoord. Dit is vreemd, want in verschillende Facebookgroepen wordt dit probleem door meerdere gebruikers gerapporteerd. Tijdens het gesprek werd mij gevraagd hoe oud het toestel was. Vervolgens werd mij verteld dat het probleem te wijten zou zijn aan slijtage. Ik ben echter van mening dat dit niet als normale slijtage beschouwd kan worden na slechts drie jaar gebruik. Dit is een serieus defect dat ik niet verwacht van een product van deze kwaliteit en prijs. Ik verzoek u dan ook vriendelijk maar dringend om een nadere uitleg over deze kwestie en een passende oplossing. Ik verwacht dat mijn klacht serieus genomen wordt en dat ik niet in de kou gelaten word zoals tot nu toe het geval is geweest. Ik zie uw reactie graag zo spoedig mogelijk tegemoet. Met vriendelijke groet, Vleugels Wendy

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 16 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform