Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
IMEI nummer factuur en GSM komen niet overeen
Geachte,Begin Maart 2013 werd ik slachtoffer van een diefstal. Mijn toenmalige Iphone werd uit mijn broekzak gestolen. Op dat moment was ik in het bezit van een verzekering waardoor ik gedekt was voor zakkenrollers. Mijn verzekering loopt bij Mobistar, de Iphone was oorspronkelijk aangekocht bij The Phone House. Door een defect aan de homebutton binnen het eerste jaar na aanschaf gaf ik de iphone binnen bij The Phone House. Zij gaven mij een refurbished model terug. Dit toestel werd achteraf dus gestolen. Mijn verzekering vroeg mij naar het imei nummer van het gestolen toestel dus ik gaf hen het nummer dat ik van The Phone House ontving bij het refurbished toestel. Bleek dat dit nummer niet overeenkwam met het nummer van het gebruikte toestel. Aangezien ik thuis alle imei nummers en dergelijke van alle gsm's noteer (van de toestellen zelf) kon ik inderdaad bevestigen dat het opgegeven nummer (gekregen van The Phone House) niet overeenkwam met het nummer op het toestel.Om gebruik te kunnen maken van de verzekering heb ik echter een betalingsbewijs nodig met het correcte imei nummer. Dus ik ging (meerdere keren) terug naar The Phone House (in het Zuidcomplex in Gent). Daar konden ze mij echter niet verder helpen. Welke piste ze ook probeerden, geen enkel imei nummer kon getraceerd worden. Daardoor heeft mijn verzekering niet willen inspringen in de vergoeding van mijn gestolen gsm.Ik kan mij echter moeilijk inbeelden dat mijn Iphone spontaan van imei nummer veranderd is. Het niet correct bijhouden en documenteren van jullie transacties heeft mij meer dan €1000 gekost (aankoop Iphone én betaling verzekering van een aantal jaren). Ik begrijp dat de verzekering gebonden is aan bepaalde regels waardoor ze mij niet konden helpen. Maar de oorzaak daarvan ligt bij jullie. Als studente kan ik mijn geld goed gebruiken en vind ik het schandalig dat ik zo werd behandeld.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten