Terug

IMEI nummer factuur en GSM komen niet overeen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. E.

Naar: THE PHONE HOUSE

23/06/2015

Geachte,Begin Maart 2013 werd ik slachtoffer van een diefstal. Mijn toenmalige Iphone werd uit mijn broekzak gestolen. Op dat moment was ik in het bezit van een verzekering waardoor ik gedekt was voor zakkenrollers. Mijn verzekering loopt bij Mobistar, de Iphone was oorspronkelijk aangekocht bij The Phone House. Door een defect aan de homebutton binnen het eerste jaar na aanschaf gaf ik de iphone binnen bij The Phone House. Zij gaven mij een refurbished model terug. Dit toestel werd achteraf dus gestolen. Mijn verzekering vroeg mij naar het imei nummer van het gestolen toestel dus ik gaf hen het nummer dat ik van The Phone House ontving bij het refurbished toestel. Bleek dat dit nummer niet overeenkwam met het nummer van het gebruikte toestel. Aangezien ik thuis alle imei nummers en dergelijke van alle gsm's noteer (van de toestellen zelf) kon ik inderdaad bevestigen dat het opgegeven nummer (gekregen van The Phone House) niet overeenkwam met het nummer op het toestel.Om gebruik te kunnen maken van de verzekering heb ik echter een betalingsbewijs nodig met het correcte imei nummer. Dus ik ging (meerdere keren) terug naar The Phone House (in het Zuidcomplex in Gent). Daar konden ze mij echter niet verder helpen. Welke piste ze ook probeerden, geen enkel imei nummer kon getraceerd worden. Daardoor heeft mijn verzekering niet willen inspringen in de vergoeding van mijn gestolen gsm.Ik kan mij echter moeilijk inbeelden dat mijn Iphone spontaan van imei nummer veranderd is. Het niet correct bijhouden en documenteren van jullie transacties heeft mij meer dan €1000 gekost (aankoop Iphone én betaling verzekering van een aantal jaren). Ik begrijp dat de verzekering gebonden is aan bepaalde regels waardoor ze mij niet konden helpen. Maar de oorzaak daarvan ligt bij jullie. Als studente kan ik mijn geld goed gebruiken en vind ik het schandalig dat ik zo werd behandeld.

Berichten (2)

THE PHONE HOUSE

Naar: E. E.

08/07/2015

BesteWij berichten u de goede ontvangst van uw e-mail.Om het dossier te kunnen behandelen hebben wij het juiste klantennummer nodig ( terug te vinden op de aankoopfactuur ). Mocht u niet meer in het bezit zijn van dit document kan u ons steeds het IMEI nummer van de initiele aankoop doorsturen.Het klantennummer vermeldt in de e-mail hieronder staat op naam van Marjorie Delobbe waar wij echter geen aankoop van een Iphone kunnen terugvinden.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groeten,JulieCustomer Service [

E. E.

Naar: THE PHONE HOUSE

10/07/2015

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform