Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met terugbetaling
Beste,Op 20/11/2023 plaatste ik een bestelling op de website van www.teqfind.com. Na vele mails dat mijn pakket vertraagd was (meer dan een maand) besloot ik mijn bestelling te annuleren. Op 28/12/2023 kreeg ik via mail bevestiging van de klantendienst dat het geannuleerd was. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven voor een terugbetaling en heb dit dan ook gedaan.We zijn vandaag 8/02/2024. Vele mails en meer dan een maand na de annulatie heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen!Na wat research las ik op Trustpilot dat er enorm veel mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Dit is dus bewuste oplichting van jullie bedrijf! Jullie stellen de levering telkens weer uit tot je het beu bent en je bestelling annuleert. Een terugbetaling komt er nooit! Dit betekent dus dat je geen goederen ontvangt, maar wel betaald hebt.Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen op mijn rekening. Ik heb al meer dan geduld genoeg gehad.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten