Beste,Op 20/11/2023 plaatste ik een bestelling op de website van www.teqfind.com. Na vele mails dat mijn pakket vertraagd was (meer dan een maand) besloot ik mijn bestelling te annuleren. Op 28/12/2023 kreeg ik via mail bevestiging van de klantendienst dat het geannuleerd was. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven voor een terugbetaling en heb dit dan ook gedaan.We zijn vandaag 8/02/2024. Vele mails en meer dan een maand na de annulatie heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen!Na wat research las ik op Trustpilot dat er enorm veel mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Dit is dus bewuste oplichting van jullie bedrijf! Jullie stellen de levering telkens weer uit tot je het beu bent en je bestelling annuleert. Een terugbetaling komt er nooit! Dit betekent dus dat je geen goederen ontvangt, maar wel betaald hebt.Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen op mijn rekening. Ik heb al meer dan geduld genoeg gehad.