Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Teqfind

08/02/2024

Beste,Op 20/11/2023 plaatste ik een bestelling op de website van www.teqfind.com. Na vele mails dat mijn pakket vertraagd was (meer dan een maand) besloot ik mijn bestelling te annuleren. Op 28/12/2023 kreeg ik via mail bevestiging van de klantendienst dat het geannuleerd was. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven voor een terugbetaling en heb dit dan ook gedaan.We zijn vandaag 8/02/2024. Vele mails en meer dan een maand na de annulatie heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen!Na wat research las ik op Trustpilot dat er enorm veel mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Dit is dus bewuste oplichting van jullie bedrijf! Jullie stellen de levering telkens weer uit tot je het beu bent en je bestelling annuleert. Een terugbetaling komt er nooit! Dit betekent dus dat je geen goederen ontvangt, maar wel betaald hebt.Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen op mijn rekening. Ik heb al meer dan geduld genoeg gehad.

Berichten (1)

Teqfind

Naar: E. S.

09/02/2024

Geachte,Onze oprichtte excuses voor de vertraging met betrekking tot terugbetaling.Het bedrag is vandaag 08-02-2024 terug betaalt naar uw bank rekening.With best regards - Met vriendelijke groeten,John RasmussenTeqFind by XDS B.V.Ceresstraat 134811 CA BredaThe Netherlands +31 (0)76 20 50 227 john.rasmussen@teqfind.com www.teqfind.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform