Meest recente klachten

E. G.
7/01/2019

Onder garantie terug gestuurd

Op 20 oktober 2018 koop mijn echtgenote mij een wildcamera, om dieren te fotograferen of te filmen, in ons geval om een rattenplaag te bewijzen.Op 12 december 2018 deze terug gestuurd omdat deze niet meer werkte. Ik wacht nu nog steeds op een nieuw toestel, Ik heb reeds verscheidene malen telefonisch contact opgenomen, en steeds krijg ik hetzelfde te horen: ja meneer je moet nog wat geduld hebben bij het eerste telefoontjes was het drie weken wachttijd. Ik heb zopas terug telefonisch contact opgenomen en terug kreeg ik hetzelfde te horen meneer je moet wat geduld hebben. Je maakt mij toch niet wijs dat ze geen enkele camera in voorraad hebbenIn hun mails geven ze een ander adres door, namelijk: Brusselstraat 33, 2321 Meer. Ik wens dat men nog deze week een nieuwe Wildcamera Maginon 42F bezorgd. Er is een garantie van 3 of 5 jaar op dit toestel. En is sinds 12 /12 in herstelling, heb een mail ontvangen dat er een nieuwe zou bezorgd worden omdat bij de camera die binnen gestuurd werd een technisch probleem, maar het blijft bij wachten meneer, dit kan niet.Telkenmale krijg ik hetzelfde en wordt ik daarmee afgescheept, ik ben dit meer dan moe, wachten wachten en nog eens wachten . Ik kan niet begrijpen dat men mij nooit een datum opgeeft dat de camera geleverd wordt, je maakt mij ook niet wijs dat ze na een periode van meer dan drie weken nog geen in voorraad heeft of besteld heeft bij de fabrikant.Dat men dan in het buitenland, op buitenlandse website's gaat kopen is maar normaal, daar heb je de volgende dag reeds een nieuwe, hier na vier weken nog niets .

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform