Terug

Onder garantie terug gestuurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Teknihall Benelux BVBA

07/01/2019

Op 20 oktober 2018 koop mijn echtgenote mij een wildcamera, om dieren te fotograferen of te filmen, in ons geval om een rattenplaag te bewijzen.Op 12 december 2018 deze terug gestuurd omdat deze niet meer werkte. Ik wacht nu nog steeds op een nieuw toestel, Ik heb reeds verscheidene malen telefonisch contact opgenomen, en steeds krijg ik hetzelfde te horen: ja meneer je moet nog wat geduld hebben bij het eerste telefoontjes was het drie weken wachttijd. Ik heb zopas terug telefonisch contact opgenomen en terug kreeg ik hetzelfde te horen meneer je moet wat geduld hebben. Je maakt mij toch niet wijs dat ze geen enkele camera in voorraad hebbenIn hun mails geven ze een ander adres door, namelijk: Brusselstraat 33, 2321 Meer. Ik wens dat men nog deze week een nieuwe Wildcamera Maginon 42F bezorgd. Er is een garantie van 3 of 5 jaar op dit toestel. En is sinds 12 /12 in herstelling, heb een mail ontvangen dat er een nieuwe zou bezorgd worden omdat bij de camera die binnen gestuurd werd een technisch probleem, maar het blijft bij wachten meneer, dit kan niet.Telkenmale krijg ik hetzelfde en wordt ik daarmee afgescheept, ik ben dit meer dan moe, wachten wachten en nog eens wachten . Ik kan niet begrijpen dat men mij nooit een datum opgeeft dat de camera geleverd wordt, je maakt mij ook niet wijs dat ze na een periode van meer dan drie weken nog geen in voorraad heeft of besteld heeft bij de fabrikant.Dat men dan in het buitenland, op buitenlandse website's gaat kopen is maar normaal, daar heb je de volgende dag reeds een nieuwe, hier na vier weken nog niets .

Berichten (3)

Teknihall Benelux BVBA

Naar: E. G.

11/01/2019

BesteWe hebben net bericht gekregen van de fabrikant dat dit toestel niet meer leverbaar isDe klanten die wachten op dit toestel krijgen in de loop van deze maand een nieuw model toegezondenMet vriendelijke groeten,Cordialement,mit freundlichen Gra¼ssen,Kind regards,Vicky De Proost.*Service traveler - maginon**Teknihall Benelux BVBA*Brusselstraat 332321 Meerhotline BE 0032 32321191NL 0900 0400672FR 0826 620199e-mail traveler@teknihall.be maginon@teknihall.be traveler@teknihall.nl maginon@teknihall.nl maginon@teknihall.fr website www.teknihall.be www.teknihall.nl www.teknihall.fr --- *Nota wet op de gegevensbescherming (GDPR) *Om aan onze service-verplichtingen (vb. reparatie, omruil of onderdelenverzending) te voldoen, is het nodig dat we persoonsgegevens van u opvragen en verwerken. Het is wettelijk bepaald dat we u ons beleid hieromtrent mededelen. U kan deze vinden op onze website s:www.teknihall.be/nlolicyrivacy--- *Note loi concernant le traitement des données à caractère personnel (RGPD) *Pour accomplir les obligations de service (p.e. réparations, échanges ou envois de pièces de rechange) nous devons vous demander et traiter des données personnelles. Nous sommes obligés de vous communiquer notre stratégie à cet égard vous pouvez la trouver sur notre site s:www.teknihall.be/frolicyrivacy--- *Note General Data Protection Regulation (GDPR) *To fulfill our service obligations (repair, exchange or shipping of repair parts) we need to collect and process your personal data. We are duty-bound to communicate our privacy policy. You can read this policy on our website s:www.teknihall.be/enolicyrivacyOp 7/01/2019 om 16:47 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht: Onder garantie terug gestuurd (CPTBE00576919-60)

E. G.

Naar: Teknihall Benelux BVBA

12/01/2019

Beste,Ik vraag mij af of dit wel de waarheid is wat ze vertellen, ik heb vorige week nog telefonisch contact met Teknihall gehad, en dan wist men mij te melden: " dat ik geduld moest hebben dat ze nog niet op de hoogte waren wanneer ik mijn Wildcamera zou ontvangen." einde citaat. Nu de uitleg dat het niet meer verkrijgbaar is en dat wij het "nieuw" model gaan ontvangen. Ik geloof hier nu echt niets meer van eerst zien en dan geloven. Ik vraag mij af of dit wel de wettelijke manier van handelen is, ze zijn verdeler van deze producten maar hebben geen voorraad, onbegrijpelijk.Als ik einde deze maand niets ontvangen heb, eis ik mijn geld terug, zodat ik mij bij een ander bedrijf één kan bestellen, waar ze wel voorradig zijn. Ik zal van dit apparaat ook een melding doen op de site van Test Aankoop "te rap kapot".

Teknihall Benelux BVBA

Naar: E. G.

21/01/2019

Beste,De tracker zegt me dat de klant op 17 januari een nieuwe camera ontving.Met vriendelijke groeten,Cordialement,mit freundlichen Gra¼ssen,Kind regards,Karen van Hasselt.*Service traveler - maginon**Teknihall Benelux BVBA*Brusselstraat 332321 Meerhotline BE 0032 32321191NL 0900 0400672FR 0826 620199e-mail traveler@teknihall.be maginon@teknihall.be traveler@teknihall.nl maginon@teknihall.nl maginon@teknihall.fr website www.teknihall.be www.teknihall.nl www.teknihall.fr --- *Nota wet op de gegevensbescherming (GDPR) *Om aan onze service-verplichtingen (vb. reparatie, omruil of onderdelenverzending) te voldoen, is het nodig dat we persoonsgegevens van u opvragen en verwerken. Het is wettelijk bepaald dat we u ons beleid hieromtrent mededelen. U kan deze vinden op onze website s:www.teknihall.be/nlolicyrivacy--- *Note loi concernant le traitement des données à caractère personnel (RGPD) *Pour accomplir les obligations de service (p.e. réparations, échanges ou envois de pièces de rechange) nous devons vous demander et traiter des données personnelles. Nous sommes obligés de vous communiquer notre stratégie à cet égard vous pouvez la trouver sur notre site s:www.teknihall.be/frolicyrivacy--- *Note General Data Protection Regulation (GDPR) *To fulfill our service obligations (repair, exchange or shipping of repair parts) we need to collect and process your personal data. We are duty-bound to communicate our privacy policy. You can read this policy on our website s:www.teknihall.be/enolicyrivacyOp 12/01/2019 om 17:20 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht: Onder garantie terug gestuurd (CPTBE00576919-60) EDDY GRYSOUILLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform