Meest recente klachten

R. T.
23/05/2025

Stilzwijgende verlenging abonnement

Geachte Teamviewer, Op 25 februari 2025 zou er door uw organisatie een herinnering tot verlenging van mijn abonnement zijn verstuurd. Deze heb ik echter nooit ontvangen of gezien. Ik heb onmiddelijk gereageerd wanneer jullie mij op 8 mei erop gewezen hebben dat mijn abonnement op 7 mei verlopen was. Tot mijn verbazing is mijn abonnement alsnog stilzwijgend verlengd en wordt er inmiddels zelfs gedreigd met incasso. Dit vind ik onbegrijpelijk. Niet alleen ben ik al meer dan 10 jaar loyale klant, maar het abonnement is bovendien dubbelop, aangezien ik via mijn huidige werkgever reeds toegang heb tot uw dienst. Ik weiger dan ook te betalen voor iets dat ik niet meer gebruik en dubbel ontvang. Ik vind het bijzonder teleurstellend dat er in dit dossier geen enkele vorm van menselijkheid of flexibiliteit is getoond, ondanks mijn jarenlange klantrelatie. Dit is niet wat ik verwacht van een betrouwbare partner. Ik verzoek u dan ook met klem om: De lopende factuur per direct te annuleren Mijn abonnement onmiddellijk stop te zetten Een schriftelijke bevestiging per e-mail van de annulering te sturen Indien dit verzoek wederom wordt genegeerd en er verdere druk via incassobureaus wordt uitgeoefend, zie ik mij genoodzaakt juridische stappen te overwegen en melding te doen bij ConsuWijzer. Ik reken op een snelle en redelijke afhandeling. RWConsulting Oude Weg 24 3300 Tienen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform